Strona 1 z 2
Uszkodzona misa olejowa
: sob lis 15, 2008 18:24
autor: michal_$
Witam. Gdy kupilem samochód misa była już spawana w okolicach śruby spustowej. Ostatnio w trasie (chyba na przejeździe kolejowym :/ ) przywaliłem misą o coś ostrego, widać na zdjęciu, że aż ścieło starą spoine . Na postoju narazie z niej nie kapie ale przy jeździe troche się poci. Na zdjęciu przetarłem ją szmatą ale widać w którym miejscu jest nieszczelna. Poradźcie mi czy ją znowu spawać czy szukać używki ? Jaki byłby koszt spawania ? Z góry dzieki .
: sob lis 15, 2008 18:28
autor: pszczyna
Spaw 30-50zł a wymiana lepiej nie putaj bo na śrotach powariowali z cenami + uszczelniacz 36zł+ robocizna .
Zabezpieczyć się moża zakładając osłonę silnika ale w wersji metalowej koszt 500-600zł no i zmienić styl jazdy bo MKIV jest niski w prześwicie
: sob lis 15, 2008 18:44
autor: yosef99
moim zdaniem miskę można jeszcze pospawać, nie ma tutaj wysokich ciśnień więc taki spaw spokojnie wytrzyma (do następnego spotkania z glebą
), no chyba że dorwiesz gdzieś używkę w atrakcyjnej cenie
: sob lis 15, 2008 19:08
autor: michal_$
Jaka cena używki byłaby atrakcyjna ? Pszczyna o jakim uszczelniaczu mówisz ? I jeszcze jedno na czym najlepiej położyć miske (uszczelka+ ..?).
: ndz lis 16, 2008 08:05
autor: Mirek39m
na połączeniu miski i bloku silnika niema uszczelki tylko się daje mase uszczelniającą
: ndz lis 16, 2008 10:06
autor: Maćko1979
Witam!
Miałem podobne problemy (z tym że mój ma zawias jeszcze -30), za pierwszym razem wyrwałem niezłą dziurę w misce... kupiłem wtedy zamiennik HansPries za 80 zł (za wymianę nie płaciłem kumpel mi zmienił), drugi dzwonek był już łagodniejszy ale miskę niestety szlag trafił i znowu 80 zeta od wakacji na razie mam spokój bo trochę bardziej uważam na dużych nierównościach. Na twoim miejscu na razie bym to spawnął ale poszukaj czegoś na wszelki wypadek...
: ndz lis 16, 2008 11:47
autor: pszczyna
To może cię przerazić
: ndz lis 16, 2008 12:33
autor: Mirek39m
koszt miski w aso to 501 zł ja wymieniałem miske chciałem podrube ale w sklepie żądali 500 oczywiście za aluminiową wię kupiłem w aso.
: ndz lis 16, 2008 13:26
autor: Maćko1979
W IC faktycznie są takie ceny ale wystarczy poszukać u jakiegoś prywaciarza tak jak ja i kupić w całkiem przyzwoitej cenie. IC też przerabiałem ale oni faktycznie mają ceny akurat misek z kosmosu
: ndz lis 16, 2008 14:06
autor: Tomek- E-g
to masz szczescie ...to tylko przetarcie...ja jak przywaliłem to mogłem 3 palce włozyc taka dziura była i tu juz nie było mowy o spawaniu. koszt miski 250zł nowka + wymiana chyba 100...jak gdzis znajde foto to wrzuce
: ndz lis 16, 2008 21:42
autor: gluszcz
spawać jeszcze raz....co do osłon pod miske to mrov około 600zł alu 3mm,osłone ori od skody z wersji na bezdroża koszta powyżej 1000zł/waga tutaj jest duża osłony/lub ori plastik która wiadomo nie uchroni miski jak zawadzisz jeszcze raz ,no chyba że jakis custom z warsztatu lub samemu dłubać ,w upały uważać na temp. oleju podczas -ostrej jazdy- bo lubi sie podnosić przy zastosowaniu osłon,chocpowiem szczerze że jak dobrze zawadzisz to nic nie pomoże :green_fuck:
: wt lis 18, 2008 13:22
autor: michal_$
Zamierzam sam zdemontować i zawieść do spawania a potem ją założyć. Jak sie nazywa ten uszczelniacz ( w sklepie zapytac o uszczelniacz pod mise olejowa ? ) i jak jest z dokrecaniem ? Najpierw dokrecam środkowe potem skrajne, wystarczy na "oko" solidnie przykręcić czy potrzeba klucza dynamometrycznego ?
: wt lis 18, 2008 17:21
autor: pszczyna
masz w moim poście na samym dole 29.74zł a śruby na wyczucie obyś gwintu nie zerwał
na upartego odłącz aku i zepnij razen klemy wówczas możesz spawać
Ja bym to ostro kontówką potraktował na to łatkę walną i wokół tego spaw
: wt lis 18, 2008 17:33
autor: yosef99
pszczyna pisze:masz w moim poście na samym dole 29.74zł a śruby na wyczucie obyś gwintu nie zerwał
na upartego odłącz aku i zepnij razen klemy wówczas możesz spawać
Ja bym to ostro kontówką potraktował na to łatkę walną i wokół tego spaw
ja nie proponuje spawania bez odkręcania, to jest miska olejowa i olej może się zapalić