Czujnik Halla - szarpanie autem Golf III 1.8 ABS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Dasty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt sie 29, 2008 10:02
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Czujnik Halla - szarpanie autem Golf III 1.8 ABS

Post autor: Dasty » sob lis 15, 2008 16:12

Witam, juz kiedys pisalem tutaj o moim problemie z golfem III 93r 1.8 ABS, mianowicie autem szarpało, dławiło przy 2- 2,5 tys obrotów, trzymało go na obrotach aż przy dodaniu wiekszego gazu puszczał. Wymienilem wszystko co moglo by byc tego przyczyna i nic nie pomagało. Pewnego dnia odnalazlem podejscie pod VAG ob 1 cos takeigo i podpiołem kompa i wyskoczyla taka diagnoza (00515 - camshaft position hall sensor (G40) 03-00 - no signal. Zapewne zepsuty czujnik byl tego przyczyna ale co z tym zrobic czy wymieniac sam czujnik, czy cały aparat zapłonowy bo ponoc to wychodzi taniej jezeli kupic uzywke ???? Prosze o porade ?? Z góry dzieki



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » sob lis 15, 2008 16:14

A Vag pokazał ten błąd przy odpalonym czy zgaszonym silniku?
Jak tylko przy zgaszonym to standard i nie ma najmniejszego powodu do obaw.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Dasty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt sie 29, 2008 10:02
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dasty » sob lis 15, 2008 16:19

Na zgaszonym silniku ale przyczyną jest caly czas to szarpanie wiec nie wiem czy jest on odpowiedzialny za tą usterke



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » sob lis 15, 2008 16:23

Chdzi mi o to że przy zgaszonym silniku zawsze Vag pokaże ten błąd, z bardzo prostej przyczyny- nie obraca się aparat zapłonowy i czujnik Halla nie generuje impulsów.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

rjxt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt lut 27, 2007 10:52
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: rjxt » sob lis 15, 2008 16:26

Tak jak wyżej napisał kolega po podłączeniu do kompa wyłączonego silnika zawsze wyjdzie błąd czujnika halla. W twoim przypadku to prawdopodobnie lewe powietrze sprawdź przy włączonym silniku podtawę gumową poruszając nią oraz poruszj przewodami powietrza a zwłaszcza tym od serwa(sprawdź dwa zaślepione miejsca w tym przewodzie zatykając je palcami i *#cenzura#* się w pracę silnika). Przynajmniej u siebie znalazłem w ten sposób żródło problemu. Czujnik halla musisz mieć dobry skoro auto odpala a skoro zawieszają ci się obroty sprawdź silnik krokowy ewentualnie przesmaruj linkę gazu może sie zacinać.
Ostatnio zmieniony sob lis 15, 2008 16:30 przez rjxt, łącznie zmieniany 1 raz.



Dasty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt sie 29, 2008 10:02
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dasty » sob lis 15, 2008 16:27

Tak rozumie ale czy ten czujnik mogl by byc odpowiedzialny za ta usterke co opisuje. Jeszcze jak będę mogl to sprawdze na zapolonym silniku czy ten bład wyskakuje. Bo jak narazie nie moge znaleźć przyczyny :(


Podstawe wtrysku nie dawno wymienialem wiec to napewno odpada
Ostatnio zmieniony sob lis 15, 2008 16:29 przez Dasty, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 439 gości