[Mk II] 1.3 Problem z silnikiem :( Pomocy!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Timothy88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob lis 15, 2008 14:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

[Mk II] 1.3 Problem z silnikiem :( Pomocy!!

Post autor: Timothy88 » sob lis 15, 2008 14:53

Witam,posiadam golfa II na wielopunktowym wtrysku (1.3),silnik od jakiegos czasu dusi sie oraz nie trzymał wolnych obrotów:/ dusi sie tzn. kiedy dawałe, mu lekko gazu to zaczynał jakby przerywac,jesli chodzi o obroty to po rozgrzaniu jakos trzymal ale i tak po dluzszej chwili gasł,do tego samochod po krotkich trasach sie gotowal i ubywalo plynu w chlodnicy.Zostala wymieniona uszczelka pod glowica co wyeliminowało gotowanie.Jesli chodzi o duszenie padlo na przeplywomierz(z racji tego ze palil 15 litrow) a jesli chodzi o obroty to na silniczek krokowy.Przepływomierz zostal wymieniony(na uzywany) po odpaleniu silnik trzymal wolne obroty a przy delikatnym dodawaniu gazu nie dusil sie,za to zaczal sie dusic przy gwaltowniejszym wcisnieciu pedała czyli odwrotnie do wczesniejszej sytuacji;/ silniczek krokowy zostal wyczysczony i nic to nie dalo... teraz silnik ladnie odpala,chodzi w miare rowno nie gotuje sie ale nie da sie nim jezdzic bo przy dodaniu gazu i puszczeniu sprzegla dlawi sie i gasnie. Czy ktos mi moze pomóc ??
Ostatnio zmieniony sob lis 15, 2008 16:31 przez Timothy88, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Młoda
KS KathStyle
KS KathStyle
Posty: 13145
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 19:35
Lokalizacja: PO
Auto: Czarna Wdowa <3

Post autor: Młoda » sob lis 15, 2008 16:32

Nastepnym razem precyzuj temat,wybaczone ze względu na to, ze jesteś świeży na forum :bajer:


:satan: Squad Nocne Mary Enigmatycznie... "(...) Jeśli niebo - to siódme, jeśli piekło -to samo dno. Żadnych półśrodków(...)"

Timothy88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob lis 15, 2008 14:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Timothy88 » sob lis 15, 2008 16:43

tzn.?? :)



MarcinWLKP

Post autor: MarcinWLKP » sob lis 15, 2008 16:48

Timothy88 pisze:a jesli chodzi o obroty to na silniczek krokowy
w NZ'ecie nie ma silniczka krokowego
Timothy88 pisze:Jesli chodzi o duszenie padlo na przeplywomierz(z racji tego ze palil 15 litrow)
przerabiałem to kilka dni temu, ale przepływkę miałem w porządku, sprawdź sondę lambda, po wymianie sondy, przewodów, świec filtra powietrza, kopułki i palca rozdzielacza też spadło mi spalanie i problemy z obrotami na wolnych zniknęły. Możesz to sprawdzić w prosty sposób odpalając auto i gdy chodzi na wolnych, odłącz wtyczkę od sondy, jeśli przestanie przerywać to masz jeden z problemów załatwiony.
Przyda się też sprawdzić szczelność układu podciśnienia i stan odmy



Timothy88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob lis 15, 2008 14:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Timothy88 » sob lis 15, 2008 19:39

swiece i filtr powietrza juz wymienilem.jest silniczek krokowy bo widzialem na wlasne oczy.
Ostatnio zmieniony sob lis 15, 2008 19:40 przez Timothy88, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 15, 2008 19:47

Timothy88 pisze:jest silniczek krokowy
niema, jest tylko zawór ze spręzyną bimetalową puszczający do wtrysku dodatkowe powietrze zanim silnik się rozgrzeje. Może odpowiadać za kłopoty z wolnymi, nie ma nic do osiągów silnika na wyższych obrotach, chyba że ma dziurę w wężu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » sob lis 15, 2008 20:01

Timothy88 pisze:swiece i filtr powietrza juz wymienilem.jest silniczek krokowy bo widzialem na wlasne oczy.
wrzuc zdjecie tego silniczka bo nie wierze ze jest w tym aucie bo sam mam taki silnik i go NIE MAM!!!
Sprawdz jak kolega pisal wyzej z ta sonda
Kiedy wymieniales przewody i swiece i jakiej firmy masz prewody?
tak jeszcze z ciekawosci - w ktorym miejscu jest ten silniczek krokowy i czy aby napewno masz 1.3 na pelnym wtrysku?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 15, 2008 22:19

agrala, to jest ten zawór bimetaliczny, czasem nazywany mylnie silniczkiem krokowym, z którym niema nic wspólnego
Obrazek


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Timothy88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob lis 15, 2008 14:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Timothy88 » ndz lis 16, 2008 00:38

Paweł Marek pisze:agrala, to jest ten zawór bimetaliczny, czasem nazywany mylnie silniczkiem krokowym, z którym niema nic wspólnego
[url=http://images4.fotosik.pl/239/d3fe8193214e3089m.jpg]Obrazek[/URL]
no ok moze jest tak jak mowisz,jest tam cos sterowanego elektronicznie,tak powiedzial moj mechanik ja sie nie znam na tyle zeby ocenic co to jest,ale mniejsza o to.

[ Dodano: 15 Lis 2008 23:43 ]
agrala pisze:
Timothy88 pisze:swiece i filtr powietrza juz wymienilem.jest silniczek krokowy bo widzialem na wlasne oczy.
wrzuc zdjecie tego silniczka bo nie wierze ze jest w tym aucie bo sam mam taki silnik i go NIE MAM!!!
Sprawdz jak kolega pisal wyzej z ta sonda
Kiedy wymieniales przewody i swiece i jakiej firmy masz prewody?
tak jeszcze z ciekawosci - w ktorym miejscu jest ten silniczek krokowy i czy aby napewno masz 1.3 na pelnym wtrysku?

mam napewno na pelnym wtrysku,ale sprawa potencjalnego silniczka juz jest rozwiazana,wymienilem tylko swiece jakis tydzien temu kabli nie wymienialem.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » ndz lis 16, 2008 11:00

stawiam na przewody



Timothy88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob lis 15, 2008 14:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Timothy88 » ndz lis 16, 2008 12:30

agrala pisze:stawiam na przewody

dodam jeszcze ze kiedy dodaje powoli gazu to sie wkreca,ale jak dodam gwaltowniej to odrazu umiera ... takie moga byc objawy przewodow ??



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » ndz lis 16, 2008 15:16

nie kazdy silnik zachowuje sie tak samo
u mnie jak ostatnio poszly pzewody to wlasnie tak bylo, jezdzilem jeszcze roche na nich i doszlo do tego ze w czasie jazdy mozna bylo dojsc do 2,5 tys obr a na luzie do 7
w innym aucie mialem tak ze na benzynie bylo ok a na gazie strzelal przy gwaltownym dodaniu gazu a jak sie powoli wkrecal to bylo ok
jak masz kogos to podmien na chwile przewody (tylko nie pomyl kolejnosci) - beda pasowaly od kazdego golfa 2 i 3, w gre wchodza nawet passaty, polowki itp
jak sie okaze ze przewody to nie kupuj jakis tanich bo dlugo nie pociagna
polecam ngl i boscha



Timothy88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob lis 15, 2008 14:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Timothy88 » ndz lis 16, 2008 16:21

agrala pisze:nie kazdy silnik zachowuje sie tak samo
u mnie jak ostatnio poszly pzewody to wlasnie tak bylo, jezdzilem jeszcze roche na nich i doszlo do tego ze w czasie jazdy mozna bylo dojsc do 2,5 tys obr a na luzie do 7
w innym aucie mialem tak ze na benzynie bylo ok a na gazie strzelal przy gwaltownym dodaniu gazu a jak sie powoli wkrecal to bylo ok
jak masz kogos to podmien na chwile przewody (tylko nie pomyl kolejnosci) - beda pasowaly od kazdego golfa 2 i 3, w gre wchodza nawet passaty, polowki itp
jak sie okaze ze przewody to nie kupuj jakis tanich bo dlugo nie pociagna
polecam ngl i boscha
moga byc kable od golfa 3 1.4 lub passata B3??
Ostatnio zmieniony ndz lis 16, 2008 16:29 przez Timothy88, łącznie zmieniany 1 raz.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » ndz lis 16, 2008 19:31

tak tylko zmieniaj pojedynczo zeby nie pomylic kolejnosci



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 401 gości