Gaśnie przy hamowaniu na dojeździe do skrzyżowania???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Gaśnie przy hamowaniu na dojeździe do skrzyżowania???
Witam serdecznie
Poczytałem trochę forum ale nie znalazłem identycznego przypadku więc piszę. Mam Golfa 1,6 75KM ABU z 1993 roku, przejechane prawie 200tys. Odkąd go kupiłem to cały czas wariował mi z obrotami zarówno na jałowym jak i podczas jazdy. Wymieniłem termostat, czujnik temperatury silnika, sonde lambda, przeczyściłem przepustnice i pozostał mi jeden problem z którym sie nie da jeździć bezpiecznie.
W momencie gdy wciskam sprzęgło abu zahamować przed skrzyżowaniem lub zmienić bieg golfik potrafi mi zgasnąć i muszą go odpalać poprzez włączenie biegu i puszczenie sprzęgła lub też kluczykiem. Dodam że nie dzieje się tak za każdym razem ale też nie ma jakiejś reguły (np zimny silnik lub ciepły, wysokie obroty lub niskie itp). Doszło już do tego że zamiast patrzeć sie na skrzyżowanie to ja patrze się na lapki kontrolne czy zgasł mi silnik czy też nie.
Proszę o poradę co należy sprawdzić i ewentualnie wymienić (na serwisie komputer pokazał wcześniej błąd sondy lambda i po jej wymianie żadnych innych błędów nie pokazuje)
Pozdrawiam
Marcin
Poczytałem trochę forum ale nie znalazłem identycznego przypadku więc piszę. Mam Golfa 1,6 75KM ABU z 1993 roku, przejechane prawie 200tys. Odkąd go kupiłem to cały czas wariował mi z obrotami zarówno na jałowym jak i podczas jazdy. Wymieniłem termostat, czujnik temperatury silnika, sonde lambda, przeczyściłem przepustnice i pozostał mi jeden problem z którym sie nie da jeździć bezpiecznie.
W momencie gdy wciskam sprzęgło abu zahamować przed skrzyżowaniem lub zmienić bieg golfik potrafi mi zgasnąć i muszą go odpalać poprzez włączenie biegu i puszczenie sprzęgła lub też kluczykiem. Dodam że nie dzieje się tak za każdym razem ale też nie ma jakiejś reguły (np zimny silnik lub ciepły, wysokie obroty lub niskie itp). Doszło już do tego że zamiast patrzeć sie na skrzyżowanie to ja patrze się na lapki kontrolne czy zgasł mi silnik czy też nie.
Proszę o poradę co należy sprawdzić i ewentualnie wymienić (na serwisie komputer pokazał wcześniej błąd sondy lambda i po jej wymianie żadnych innych błędów nie pokazuje)
Pozdrawiam
Marcin
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: czw mar 20, 2008 16:43
- Lokalizacja: starachowice
Mam dokładnie taką samą sytuację. Prawdą jest że paliwo z Orlenu ma jakieś paprochy, zauważyłem to sam. Od tamtej pory staram się nie zatrzymywać na Orlenie. BP, Arge i jest spoko. Niestety ostatnio byłem zmuszony zatankować na wyżej wspomnianej, nie lubianej powszechnie stacji i znowu przykra niespodzianka przy skrzyżowaniu...ehh.
Don't believe in luck...just believe in yourself
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2353777#2353777]Komentarze, opinie i propozycje tutaj! :D[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2353777#2353777]Komentarze, opinie i propozycje tutaj! :D[/url]
Ja miałem podobne zachowanie auta, w moim przypadku pomogła wymiana świec, przewodów zapłonowych i regulacja zapłonu ale ja mam 1.4 ABD. Nie gaśnie i nie falują obroty. Po podłączeniu do komputera nie wykazał, żadnych błędów.
--
vw360
- dawniej Golf Mk3
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
vw360
- dawniej Golf Mk3
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
Dzięki za odpowiedzi
Tankuję tylko na BP, filtr paliwa zmieniany około 4 miesiące temu, przepustnicę czyscił zaufany mechanik
Dzisiaj zmienił mi silniczek krokowy i wydaję mi się że jest ok (ppojeżdże parę dni to bedzie wiadomo na pewno ale dzisiaj był spokój)
Dzięki jeszcze raz jakby znów coś się działo to będę pisał
Tankuję tylko na BP, filtr paliwa zmieniany około 4 miesiące temu, przepustnicę czyscił zaufany mechanik
Dzisiaj zmienił mi silniczek krokowy i wydaję mi się że jest ok (ppojeżdże parę dni to bedzie wiadomo na pewno ale dzisiaj był spokój)
Dzięki jeszcze raz jakby znów coś się działo to będę pisał
- olafart
- Corrado VR6 VSR
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
- Lokalizacja: VWarszawa
- Kontakt:
słuchaj, mam może taką nietypową radę, ale opieram sięna moich doświadczeniach z 2E- sprawdź po prostu ustawienia zapłonu. U mnie po zmianie wałka na sportowy i ostry, przy seryjnych ustawianiach zapłonu (czyli takich jak powinien mieć 2E)- auto miało takei same oznaki jak Twoje- tzn. gasło przy wysprzęglaniu (np. jak dojeżdząłem do świateł), przy wpinaniu wstecznego itd. Wiadomo że wina była ostrego wałka, ale ustweinei zapłonu właśnie pod ten wałek pomogło- nie mam juz problemów na niskich obrotach- możę u Ciebie będzie podobnie...
pozdr
pozdr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 347 gości