Pękniety przewód między chłodnicą i zbior. wyrównawczym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Pękniety przewód między chłodnicą i zbior. wyrównawczym

Post autor: Agamek12 » śr lis 12, 2008 19:29

Otóż ze starości pękł mi oplot na przewodzie doprowadzającym wodę z chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego i wskutek ciśnienia zrobiła się w tym przewodzie dziurka, przez którą ucieka (rozchlapuje się po komorze silnika) płyn. Muszę ten przewód zmienić i to jest najmniejszy kłopot. Ale czy mogę teraz tym autem jeździć? Tą dziurkę kilkukrotnie oplotłem dobrej jakości izolacją, więc jest szansa, że przez jakiś czas będzie on dość szczelny. I tu pytanie: czy mogę jeździć autem (jakieś 60km bez korków) z odkręconym korkiem na zbiorniczku? Wtedy w układzie chłodzenia nie będzie nadciśnienia i przez dziurkę nic nie ucieknie - ale mimo wszystko może się wychlapać przez zbiornik. A może taka jazda czymś jeszcze grozi?
A może moje pomysły z tym jeżdzeniem są do bani i muszę przesiąść się do Octavii? (ten pomysł mi się nie podoba, bo jazda na Pb zbyt mocno działa psychologicznie na mój portfel :grin: )...

Aha, czy taki przewód uda mi się kupić w jakimś sklepie typu OBI, Praktiker czy Leroy Merlin?
Ostatnio zmieniony śr lis 12, 2008 19:39 przez Agamek12, łącznie zmieniany 1 raz.


Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr lis 12, 2008 19:34

w żadnym wypadku !!!! układ musi być szczelny tym bardziej jesli chodzi o korek w zbiorniczku on ma przeciez zaworek :bigok:
Ostatnio zmieniony śr lis 12, 2008 19:49 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: wasiak » śr lis 12, 2008 19:39

jezdzic to mozesz ale potem licz sie z tym ze wylozysz na remont silnika
bez chlodzenia przegrzejesz silnik i bedzie :ass:


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM

Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Post autor: Agamek12 » śr lis 12, 2008 19:45

wasiak pisze:jezdzic to mozesz ale potem licz sie z tym ze wylozysz na remont silnika
bez chlodzenia przegrzejesz silnik i bedzie :ass:
a nie byłoby mądrzej napisać, że tak nie należy jeżdzić? Równie dobrze komu innemu możesz powiedzieć, że auto nie potrzebuje do jazdy oleju (przynajmniej przez pierwsze kilkaset metrów)...

Dobra, jadę jutro Octavią...


Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr lis 12, 2008 19:48

Agamek12 pisze:Wtedy w układzie chłodzenia nie będzie nadciśnienia i przez dziurkę nic nie ucieknie
Zgadza się,ale przez brak tegoż właśnie nadciśnienia będzie się gotował i wywalał płyn..



wojtassMkVI

Post autor: wojtassMkVI » czw lis 13, 2008 10:10

nic to



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 145 gości