Strona 1 z 1

MK3 za wysokie za niksie obroty

: śr lip 27, 2005 21:28
autor: ćwikła
Wsio było cacy do wczoraj...chciałem wymienic uszczleke pod pokrywa zaworów bo juz lekko mi sie pociła...odłaczyłem kleme od akumulatora zdjałem pokrywe wyjałem stara uszczelke izałozyłem nowa...wycysciłem takze pokrywe oraz platsik pod pokrywa z odmy...złozyłem tak jak miało byc podłaczyłem kleme i zapalilem samochód......pierwsze zapalenie jakos dziwnie zakopcił(dlaczego czy to normalne).....ale oki chodził na 1100 obrotów nagle nie wiadomo dlaczego spadł na 800 przy temp silnika mniejszej niz 70 stopni bo nawet skala sie jeszcze nie ruszyła...wczesniej miałem tak ze obrotomierz spadał z obrotów powoli w mire wzrostu temp i przy 90 stopniach miałem 800...teraz zas przy 90 stopniach nieraz mam 800 a nieraz 1000....dlaczego????

: śr lip 27, 2005 22:11
autor: Paweł Marek
A nie odłączyłeś niechcący jakiegoś przewodu od odmy i dostaje obce powietrze?

: czw lip 28, 2005 07:26
autor: ćwikła
odłaczyłem przy zdejmowaniu pokrywy zaworów ale przy zakłądaniu podłaczyłem tak jak ma byc i nawet dałem nową opaske...wiec popwietrza raczej nie łapie jakiegos lewego

: czw lip 28, 2005 23:05
autor: rzodkiew
moze komp zeswirowal po odlaczeniu klemy , ktora kleme odlaczyles ? gdzies czytalem ze powinno sie pierwsze odlaczac kleme " minus" potem " plus"

Re: MK3 za wysokie za niksie obroty

: czw lip 28, 2005 23:16
autor: piotrr00
ćwikła pisze: oki chodził na 1100 obrotów nagle nie wiadomo dlaczego spadł na 800 przy temp silnika mniejszej niz 70 stopni bo nawet skala sie jeszcze nie ruszyła...wczesniej miałem tak ze obrotomierz spadał z obrotów powoli w mire wzrostu temp i przy 90 stopniach miałem 800...teraz zas przy 90 stopniach nieraz mam 800 a nieraz 1000....dlaczego????
Tak miałem dokładnie jak mi silnik krokowy kiedyś padł.
A co VAG pokazuje?

pozdrawiam
Piotr

: pt lip 29, 2005 08:24
autor: ćwikła
nie byłem na vagu.....kompa restartowałęm...kurna ale słuchajcje jak silnik jest na chodzi i zdejme kostke od czujnika temp to wsio jest oki..moze to w nim tkwi problem??

: pt lip 29, 2005 10:05
autor: rzodkiew
moze byc i w nim problem , sprawdz opornosc czujnika , na zimnym 2000 - 3000 ohm a na cieplym 200 - 300 ohm

: pt lip 29, 2005 11:01
autor: briano
rzodkiew pisze:moze byc i w nim problem , sprawdz opornosc czujnika , na zimnym 2000 - 3000 ohm a na cieplym 200 - 300 ohm
Taa dokładnie najlepiej przemierzyć go , z tym że koniecznie na zimnym i ciepłym bo czasem tylko na zimnym pokazuje zwarcie lub odwrotnie :hmm:

: pt lip 29, 2005 14:23
autor: ćwikła
to powiedzcie mi jak tro zmierzyc i które breac kableki.....bo mam kostke na 4 kable do czujnika

: pt lip 29, 2005 21:50
autor: rzodkiew
styki 1 i 3

: ndz lip 31, 2005 19:27
autor: ćwikła
Kurcze 2 dni było ok..bylem na vw mani autko paliło oki obrty nieraz miał za wysokie lub za niksie ale ogólnie było oki....dzis po południu(silnik zimny)chciałem zapalic autko a tu zonk...nie chce zapalic...odpaliło z bólem..miało wysokie obroty(prawie 2tys)...ale wpadłem na pomysł i odłaczyłem czujnik temp i aytko spadło z obrotów i zaczeło chodzic równo.....podłaczyłem ponownie czujnik i chciawłem zapalic...zapaliło ale tez z problemem zas z odłaczonym czujnikiem przy ciepłym silniku pali oki oborty ma idealne i chodzi rowno...dla mnie to na 100% ten czujnik a co wy na to....kurvczen ie chce niepotrzebnie wydawac kasy......wogóle powiedzcie jaki czujnik najlepiej kupic jakiej firmy..ceny to od 30-80zł u mnie w miescie