Strona 1 z 1
przekładnia kierownicza
: czw lis 06, 2008 01:28
autor: prezes14341
Witam . Mam taki problem i bardzo bym prosił was o pomoc... Posiadam VW Jette z 88 roku z silnikiem 1.6 i mam duże luzy na przekładni kierowniczej (bez wspomagania) , która z tego co mówili mechanicy nadaje się do wymiany. I moje pytania do was : Pierwsze : czy kupić używana przekładnie z jakiegoś tam rozbitka czy nowy zamiennik? , i drugie pytanie : Czy taka przekładnia (
http://moto.allegro.pl/item472385077_pr ... orzow.html ) pasowała by do mojej jetty i co o niej sądzicie?
.Widziałem tu na forum wiele tematów związanych z przekładnią ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na te pytania ...
: czw lis 06, 2008 01:35
autor: norek111
jesli nową to kup w sklepie na alledrogo nie polecam,używkę tylko z gwarancją na okres sprawdzenia
: czw lis 06, 2008 18:07
autor: sergio
Ja na twoim miejscu kupił bym uzywaną ze szrotu najlepiej z kasacji pojazdu bo widzisz jak autko było stuknięte.
: czw lis 06, 2008 18:43
autor: Przemek
prezes14341, to że masz luzy do na drążkach przeważnie są luzy
: czw lis 06, 2008 19:15
autor: Paweł Marek
Przemek pisze:to że masz luzy do na drążkach przeważnie są luzy
co takiego?
: czw lis 06, 2008 21:53
autor: Przemek
: pt lis 07, 2008 13:23
autor: prezes14341
po przeczytaniu tych tematów mam już bardzo mieszane odczucia co do tego... Bo faktycznie moje auto ściąga w lewo i kierownica ma luz ok 20 stopni... i troche trzepie kierownicą.. więc z tego co przeczytałem wychodzi na to jakby to były końcówki drążka kierowniczego. Tylko dlaczego mechanicy kazali mi wymienić przekładnie ?? a później dopiero drążki?
: pt lis 07, 2008 14:56
autor: grandi
Bo to partacze , zobaczysz jak będzie po wymianie drążków , nie będziesz miał luzów auto prosto będzie szlo
: pt lis 07, 2008 17:10
autor: prezes14341
Dziękuję wam wszystkim za porady. Dziś byłem na stacji diagnostycznej aby mi dokładnie wszystko sprawdzili. Niestety faktycznie chodzi o przekładnie... Strasznie hałasuje i ma luzy ;/ a końcówki i drążki wyglądają na dobre .
: pt lis 07, 2008 17:24
autor: Paweł Marek
prezes14341, nie da się jeszcze trochę przycyganić, czyli dokręcić śróby regulacyjnej przekładni?
: pt lis 07, 2008 17:32
autor: prezes14341
podobno nic to już nie da... ale już zlokalizowałem za 100 zł używaną przekładnie w dobrym stanie razem z końcówkami więc chyba nie ma sensu już nawet zaglądać do tej śruby ;/
: pt lis 07, 2008 17:35
autor: Paweł Marek
ano. Jeśli z calymi drążkami łącznie z końcówkami to ok, jeśli nie - upewnij się żby była tej samej firmy.
: pt lis 07, 2008 18:09
autor: prezes14341
właśnie tak... z całymi drążkami i końcówkami ... nawet te gumy co są na drążkach są nawet nie popękane . także myślę że będzie dobrze