Problem z odpalaniem i paleniem na wszystkie cylindry.
: wt lis 04, 2008 19:43
Witam
Mam taki problem a nawet 2
1. W zeszłym roku w zimie miałem problem z odpaleniem Golfa, więc pod koniec zimy wreście wymieniłem akumulator. Problem tymczasowo znikł. Teraz jak zrobiło się chłodniej problem jakby powracał, ale w lżejszej wersji. A mianowicie jak jest chłodniej to opdala za 2-3 próbą a jak ciepło to odrazu. Po przekręceniu kluczyka słychać jakby rozrusznik miał problem z obróceniem się w środku. Porównam to do kręcenia korbą, jak jest się na górze to poleci gwałtownie, natomiast pod górę ciężko z oporami. Jest to wina jakiś tulejek w rozruszniku? Może czegoś innego? Ile kosztowałyby części i jakich firm polecacie. A jescze casami jak szybko przekręcę kluczykiem to wogóle nie ma reakcji słychać takie jakby buuu Wtedy trzeba przekręcić spowrotem kluczyk i jeszcze raz. Zima się zbliża więc lepiej wcześniej zareagować
Drugi problem raczej nie jest powiązany z pierwszym, ale wszystko jest możliwe.
2. Jakiś czas temu miałem problem z wtryskiwaczem. Poszła w nim cewka i był do wymiany. W tym czasie Golf palił na 3 cylindry. Teraz mam podobny problem. Różnica jest taka, że pali różnie raz na 3 raz na 4. I podczas jazdy też tak się zmienia. Wtedy czuć szarpnięcie. Czasami na 4 działa przez 2s, czasem przez 30min, a czasem jakby problemu nie byłoi działa normalnie. Ok 2 lat temu wymieniłem: kopułkę, palec, świece bosch, przewody WN champion triple silicone. Mają mały przebieg więc nie powinno być z tymi elementami problemu. Dodam, że oczyściłem świece, styki z kopułce i takiem tam inne kosmetyczne sprawy. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
Licze na jakieś sugestie.
THX
PS. Szukałem info o rozruszniku i dodałem tego posta w temacie z problemami z odpalaniem, ale nie uzyskałem odpowiedzi. Teraz zoorientowałem się, że ten temat jest w dziale TDi
Mam taki problem a nawet 2
1. W zeszłym roku w zimie miałem problem z odpaleniem Golfa, więc pod koniec zimy wreście wymieniłem akumulator. Problem tymczasowo znikł. Teraz jak zrobiło się chłodniej problem jakby powracał, ale w lżejszej wersji. A mianowicie jak jest chłodniej to opdala za 2-3 próbą a jak ciepło to odrazu. Po przekręceniu kluczyka słychać jakby rozrusznik miał problem z obróceniem się w środku. Porównam to do kręcenia korbą, jak jest się na górze to poleci gwałtownie, natomiast pod górę ciężko z oporami. Jest to wina jakiś tulejek w rozruszniku? Może czegoś innego? Ile kosztowałyby części i jakich firm polecacie. A jescze casami jak szybko przekręcę kluczykiem to wogóle nie ma reakcji słychać takie jakby buuu Wtedy trzeba przekręcić spowrotem kluczyk i jeszcze raz. Zima się zbliża więc lepiej wcześniej zareagować
Drugi problem raczej nie jest powiązany z pierwszym, ale wszystko jest możliwe.
2. Jakiś czas temu miałem problem z wtryskiwaczem. Poszła w nim cewka i był do wymiany. W tym czasie Golf palił na 3 cylindry. Teraz mam podobny problem. Różnica jest taka, że pali różnie raz na 3 raz na 4. I podczas jazdy też tak się zmienia. Wtedy czuć szarpnięcie. Czasami na 4 działa przez 2s, czasem przez 30min, a czasem jakby problemu nie byłoi działa normalnie. Ok 2 lat temu wymieniłem: kopułkę, palec, świece bosch, przewody WN champion triple silicone. Mają mały przebieg więc nie powinno być z tymi elementami problemu. Dodam, że oczyściłem świece, styki z kopułce i takiem tam inne kosmetyczne sprawy. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
Licze na jakieś sugestie.
THX
PS. Szukałem info o rozruszniku i dodałem tego posta w temacie z problemami z odpalaniem, ale nie uzyskałem odpowiedzi. Teraz zoorientowałem się, że ten temat jest w dziale TDi