Dziwny problem z włącznikiem chłodnicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jackazz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: śr maja 25, 2005 01:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Dziwny problem z włącznikiem chłodnicy

Post autor: jackazz » wt lip 26, 2005 16:39

Mam dziwny problem z włącznikiem chłodnicy w moim Golfie, tzn. załancza mi się wentylator na chłodnicy wtedy kiedy mam włączone światła, a jak mam wylaczone to temp. skacze sobie do 100 i dalej, lae nie probowalem dalej. Termostat jest sprawny obydwa weże w chłodnicy są gorące. Po włącznie świateł czujnik normalnie załancza wentylator tak jak pownien. Na krótko ( z wyłączonymi światłami ) wentylator kręci normalnie na 2 biegach. Nie wiem czy to może być wina zbyt dużego prądu podanego na włącznik i dopiero po włącznieu świateł jest troszkę odciążony....nie mam pojęcia co może być. Dobrze że skuamlem że chodzi tylko na włączonych światłach, bo tak jezdzilem na krótko :) A teraz chociaż o światłach nie zapominam z jednej strony dobry patent. Pozdrawiam



piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Re: Dziwny problem z włącznikiem chłodnicy

Post autor: piotr1979 » wt lip 26, 2005 18:47

jackazz pisze:Mam dziwny problem z włącznikiem chłodnicy w moim Golfie, tzn. załancza mi się wentylator na chłodnicy wtedy kiedy mam włączone światła, a jak mam wylaczone to temp. skacze sobie do 100 i dalej, lae nie probowalem dalej. Termostat jest sprawny obydwa weże w chłodnicy są gorące. Po włącznie świateł czujnik normalnie załancza wentylator tak jak pownien. Na krótko ( z wyłączonymi światłami ) wentylator kręci normalnie na 2 biegach. Nie wiem czy to może być wina zbyt dużego prądu podanego na włącznik i dopiero po włącznieu świateł jest troszkę odciążony....nie mam pojęcia co może być. Dobrze że skuamlem że chodzi tylko na włączonych światłach, bo tak jezdzilem na krótko :) A teraz chociaż o światłach nie zapominam z jednej strony dobry patent. Pozdrawiam
jak przed tymi dziwnymi numerami twojego auta bylo dobrze to znaczy ze masy nie masz dobrej.sprawdz przewody masowe i daj cynk co jest 5.


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Awatar użytkownika
jackazz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: śr maja 25, 2005 01:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: jackazz » śr lip 27, 2005 16:32

okij dzięki sprawdzę i napiszę,ale czy sama chłodnica nie jest tak osadzona że dostaję masę, a na kablu do czyjnika masa jest, bo na krótko działa...Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lip 27, 2005 17:25

Nie chodzi o masę na chłodnicy tylko na przewodach. Przewód masowy dochodzi do silnika wentylatora, zerknij jeszcze na ten duży przekaźnik pod zbiorniczkiem płynu chłodzącego. Miałem z nim kłopot


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 346 gości