Strona 1 z 1
Jak uszczelnić EGR
: czw paź 30, 2008 11:15
autor: Markus20wawa
Witam... Byłem ostatnio u mechanika i powiedział ze trzeba uszczelnić zawór EGR bo są jakieś wycieki. Ale mam problem bo nie wiem gdzie kupić akie uszczelki.... Sam pracuje w hurtowni motoryzacyjnej ale tam czegoś takiego nie ma. Mechanik tez nie może znaleźć tych uszczelek. Tam jest podobno trzy a on od znajomego załatwił jaką jedną..... Proszę o pomoc.... Mam tego golfa nie długo i zależy mi żeby było wszystko OK. Przebieg samochodu 140 tys w 2003 roku sprowadzony do kraju przez księdza... Golf jest z 2001...
Bardzo proszę o jakieś rady...
Z góry dziękuje
: czw paź 30, 2008 11:20
autor: hauer
ja tam uszczelki do egr (benzynowego) kupowałem w InterCars. ale po mojemu koszty takiej uszczelki są do zniesienia nawet jeśli kupisz je w ASO. może tam zapytaj.
Re: Jak uszczelnić EGR
: czw paź 30, 2008 12:10
autor: Borys
Markus20wawa pisze:Witam... Byłem ostatnio u mechanika i powiedział ze trzeba uszczelnić zawór EGR bo są jakieś wycieki. Ale mam problem bo nie wiem gdzie kupić akie uszczelki.... Sam pracuje w hurtowni motoryzacyjnej ale tam czegoś takiego nie ma. Mechanik tez nie może znaleźć tych uszczelek. Tam jest podobno trzy a on od znajomego załatwił jaką jedną..... Proszę o pomoc.... Mam tego golfa nie długo i zależy mi żeby było wszystko OK. Przebieg samochodu 140 tys w 2003 roku sprowadzony do kraju przez księdza... Golf jest z 2001...
Bardzo proszę o jakieś rady...
Z góry dziękuje
z odmy wali olejem i wycieka przez egr, wyrzuc odme z dolotu pod auto to wycieki znikną
: czw paź 30, 2008 14:09
autor: greg
które te uszczelki - pokaż na fotce
Dzięki za radey...
: pt paź 31, 2008 21:15
autor: Markus20wawa
Ale mam pytanko dotyczące tej odpowiedzi: "
z odmy wali olejem i wycieka przez egr, wyrzuc odme z dolotu pod auto to wycieki znikną" jak mam to dokładnie zrobić bo nie jestem znawcą to mój pierwszy TDi i uczę się go dopiero...
Proszę o jakieś wskazówki...
[ Dodano: 31 Paź 2008 20:16 ]
Dzięki za powyższe rady..........
: sob lis 01, 2008 00:44
autor: Sztomel
Markus20wawa pisze:jak mam to dokładnie zrobić
dokładnie tak : (informacja dla ciekawskich
- fotka nie dotyczy silnika w moim aucie, została ściągnięta o ile pamiętam z forum
www.streetracing.pl)
: sob lis 01, 2008 10:52
autor: greg
Za powyższe brednie nie biorę kasy ani
odpowiedzialności !
i to mi się bardzo podoba- skoro odma wali olejem do góry to znaczy ze coś z silnikiem się dzieje
: sob lis 01, 2008 11:36
autor: martiso
adam słodowy rulezzz heheheh trochę śmiesznie to wygląda ...
: sob lis 01, 2008 13:50
autor: Sztomel
greg pisze:Cytat:
Za powyższe brednie nie biorę kasy ani
odpowiedzialności !
i to mi się bardzo podoba- skoro odma wali olejem do góry to znaczy ze coś z silnikiem się dzieje
martiso pisze:adam słodowy rulezzz heheheh trochę śmiesznie to wygląda ...
chłopaki, to jak to wygląda (druciarstwo by madafaka) i kto to stosuje, mnie nie interesuje, każdy robi jak mu pasuje,
Markus20wawa pytał jak ma to zrobić więc dałem mu przykład,
inni w takich przypadkach stosują kosztowne oil catch tanki (i to osoby, u których po diagnozie silnika wyszło, że silnik jest zdrowy bez przedmuchów świadczących o zużyciu na styku tłoki - cylinder) a jest jest to to samo tylko w tanim wydaniu he he.
: sob lis 01, 2008 14:04
autor: GMS
rozwiazanie ok typowo sportowe hehe tylko zastanawiam sie czy nie czuc w aucie ze odma jest puszczona na zewnatrz chociz to VP to moze jest ok w PD by smerdzialo strasznie
pozdrawiam