Strona 1 z 1

Bardzo nierówno pracuje.....

: śr paź 29, 2008 22:06
autor: Lucki
Witam. Mam od paru dni taki problem: jak jadę i włączę światła+nawiew ( na 1,2,3) to wszystko jest ok. Natomiast jak stoję i włączę światła+ nawiew na 1 to strasznie silnik"skacze". Natomiast jak włączę światła + wycieraczki + podgrzewanie szyby + nawiew 1,2 to auto gaśnie. Co może być przyczyna takiego falowania obrotów? Reg. napięcia? Może coś innego?


p.s
Tak ogólnie silnik pracuje ok do momentu kiedy nie włączę świateł. Jak już sa zapalone to pracuje równo ale obroty znacznie spadają ( okolicach alternatora słychać taki lekki pisk - nie taki jak pasek ale jednak )

: śr paź 29, 2008 22:55
autor: jagr14
witam

sprawdz napiecie i ladowanie akumulatora

popiskiwac moga lozyska alternatora

: śr paź 29, 2008 23:36
autor: Maćkooo
Pierburg 2e3 nie posiada płynnej regulacji biegu jałowego więc obroty w miarę wzrostu poboru prądu spadają gdyż alternator zostaje bardziej obciążony. Musisz wybrac 1 z dwóch opcji albo używac jak najmniej prądu, albo nieco podwyzszyć obroty na biegu jałowym uprzednio włączając wszystkie odbiorniki które potrzebujesz i regulując wtedy bieg jałowy. Wiadomo wzrośnie minimalnie spalanie i obroty ale to groszowa sprawa, ale będzie po problemie. :D

: czw paź 30, 2008 11:40
autor: Jacenty85
no właśnie, a jak tak z innej beczki...jak waszym zdaniem uszkodzony regulator napięcia (lekko pulsujące światła) będzie wpływał na pracę silnika 1.8 RP?? Zna ktoś taki przypadek z autopsji??

: czw paź 30, 2008 11:58
autor: Maćkooo
Jacenty85 pisze:no właśnie, a jak tak z innej beczki...jak waszym zdaniem uszkodzony regulator napięcia (lekko pulsujące światła) będzie wpływał na pracę silnika 1.8 RP?? Zna ktoś taki przypadek z autopsji??
Ja znam, silnik bedzie pracował normalnie , gorzej moze byc z ładowaniem. Choc sprawdz jakie sa skoki napiecia, jesli nieduze to jezdzij , dla porównania nowy ma skoki 0,01v.