Bardzo nierówno pracuje.....

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Bardzo nierówno pracuje.....

Post autor: Lucki » śr paź 29, 2008 22:06

Witam. Mam od paru dni taki problem: jak jadę i włączę światła+nawiew ( na 1,2,3) to wszystko jest ok. Natomiast jak stoję i włączę światła+ nawiew na 1 to strasznie silnik"skacze". Natomiast jak włączę światła + wycieraczki + podgrzewanie szyby + nawiew 1,2 to auto gaśnie. Co może być przyczyna takiego falowania obrotów? Reg. napięcia? Może coś innego?


p.s
Tak ogólnie silnik pracuje ok do momentu kiedy nie włączę świateł. Jak już sa zapalone to pracuje równo ale obroty znacznie spadają ( okolicach alternatora słychać taki lekki pisk - nie taki jak pasek ale jednak )


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

jagr14
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: śr maja 24, 2006 09:21
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: jagr14 » śr paź 29, 2008 22:55

witam

sprawdz napiecie i ladowanie akumulatora

popiskiwac moga lozyska alternatora



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr paź 29, 2008 23:36

Pierburg 2e3 nie posiada płynnej regulacji biegu jałowego więc obroty w miarę wzrostu poboru prądu spadają gdyż alternator zostaje bardziej obciążony. Musisz wybrac 1 z dwóch opcji albo używac jak najmniej prądu, albo nieco podwyzszyć obroty na biegu jałowym uprzednio włączając wszystkie odbiorniki które potrzebujesz i regulując wtedy bieg jałowy. Wiadomo wzrośnie minimalnie spalanie i obroty ale to groszowa sprawa, ale będzie po problemie. :D


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » czw paź 30, 2008 11:40

no właśnie, a jak tak z innej beczki...jak waszym zdaniem uszkodzony regulator napięcia (lekko pulsujące światła) będzie wpływał na pracę silnika 1.8 RP?? Zna ktoś taki przypadek z autopsji??



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » czw paź 30, 2008 11:58

Jacenty85 pisze:no właśnie, a jak tak z innej beczki...jak waszym zdaniem uszkodzony regulator napięcia (lekko pulsujące światła) będzie wpływał na pracę silnika 1.8 RP?? Zna ktoś taki przypadek z autopsji??
Ja znam, silnik bedzie pracował normalnie , gorzej moze byc z ładowaniem. Choc sprawdz jakie sa skoki napiecia, jesli nieduze to jezdzij , dla porównania nowy ma skoki 0,01v.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 344 gości