powietrze a praca silnika
: wt paź 28, 2008 18:41
Witam Kolegów:)
Moi drodzy mam kilka pytań i chciałbym aby ktoś rozwiał moje wątpliwości:)
Posiadam Golfa MK2 1,6 75 kucy benz.+lpg
Zaczne od silnika.
Gdy włączam zapłon na zimnym silniku to czasami przekręci się tak jakby o kawałek i zatrzymuje się wygląda to tak jakby był słaby akumulator, lecz tak nie jest. Aku ma 6miesięcy. A po chiwli znowu próbuje odpalić silnik i już pali normalnie.
Chciałem nadmienić, że 2 tygodnie temu miałem wymieniany rozrząd wraz z rolkami, pompą wody itd. (nie będę wymieniać każdej części po kolei bo się na tym nie znam).
A i co może być wskazówką dla Was drodzy forumowicze:
mechanik powiedział, że ustawił mi zapłon na taki jaki jest w "nowym" silniku, a przed wymianą rozrządu i ustawianiem zapłonu taka rzecz nie miała miejsca.
To było jedno zagadnienie, które mnie nurtuje.
Kolejnym problemem jest "grający" zawór:)
gdy odpalam silnik zimny i tylkko zimny to slychać jeden zawór, a gdy silnik sie rozgrzeje do teperatury na wyswietlaczu na białym polu "granie" ustępuje.
No i już Was męczyć na sam koniec nie będę przedstawiam Wam ostatni mój problem.
Odkąd kupiłem to autko pod maską brakowało mi czegoś
No i brakuje właśnie tego kawałka rury czy jak to można nazwać:)
Z tego co widziałem jest obudowa filtra i przechodzi w tą rura która idzie do prawego przodu autka w okolice błotnika, tam jest takie miejsce na nia tzn tak mi sie wydaje.
A z obudowy filtra są dwa otwory jeden idzie właśnie do przodu autka a druga tak jakby miała zawracać ku tyłowi autka.
Powiedzcie mi czy to ma jakiś wpływ na pracę silnika, jego osiągi i spalanie.
Z góry dziękuje za wskazówki.
Z poważaniem Dj ReBeL
Moi drodzy mam kilka pytań i chciałbym aby ktoś rozwiał moje wątpliwości:)
Posiadam Golfa MK2 1,6 75 kucy benz.+lpg
Zaczne od silnika.
Gdy włączam zapłon na zimnym silniku to czasami przekręci się tak jakby o kawałek i zatrzymuje się wygląda to tak jakby był słaby akumulator, lecz tak nie jest. Aku ma 6miesięcy. A po chiwli znowu próbuje odpalić silnik i już pali normalnie.
Chciałem nadmienić, że 2 tygodnie temu miałem wymieniany rozrząd wraz z rolkami, pompą wody itd. (nie będę wymieniać każdej części po kolei bo się na tym nie znam).
A i co może być wskazówką dla Was drodzy forumowicze:
mechanik powiedział, że ustawił mi zapłon na taki jaki jest w "nowym" silniku, a przed wymianą rozrządu i ustawianiem zapłonu taka rzecz nie miała miejsca.
To było jedno zagadnienie, które mnie nurtuje.
Kolejnym problemem jest "grający" zawór:)
gdy odpalam silnik zimny i tylkko zimny to slychać jeden zawór, a gdy silnik sie rozgrzeje do teperatury na wyswietlaczu na białym polu "granie" ustępuje.
No i już Was męczyć na sam koniec nie będę przedstawiam Wam ostatni mój problem.
Odkąd kupiłem to autko pod maską brakowało mi czegoś
No i brakuje właśnie tego kawałka rury czy jak to można nazwać:)
Z tego co widziałem jest obudowa filtra i przechodzi w tą rura która idzie do prawego przodu autka w okolice błotnika, tam jest takie miejsce na nia tzn tak mi sie wydaje.
A z obudowy filtra są dwa otwory jeden idzie właśnie do przodu autka a druga tak jakby miała zawracać ku tyłowi autka.
Powiedzcie mi czy to ma jakiś wpływ na pracę silnika, jego osiągi i spalanie.
Z góry dziękuje za wskazówki.
Z poważaniem Dj ReBeL