Mlody_ndm pisze:Może i tak, ale na 100% w Jettcie 1.6 fakt że Diesel
- no właśnie diesel - w dieslu jest pompka podciśnienia do hamulców, która jest montowana zamast aparatu zapłonowego - czyli w nieco innym miejscu niż te zaznaczone strzałką na zdjęciu. Zobacz gdzie jest apatat zapłonowy na zdjęciu zamieszczonym przez
ironkorn, a potem zerknij tutaj -
http://img180.imageshack.us/my.php?image=img04420bk.jpg - i zobacz, że w tym miejscu jest pompka podciśnienia.
Zarówno w dieslach, jak i w silniku benzynowym 1.8 RP była taka zaślepka, jak pokazana na zdjęciu, zaślepiająca otwór po mechanicznej pompce paliwa.
ironkorn pisze:Lipek a czy mogl bys mi podeslac linka z ta stronka gdzie jest ta uszczelka?
- tzn. jeżeli chodzi Tobie o miejsce montażu w silniku, to proszę:
- numer 9 na rysunku.
A jeżeli chodzi Tobie o kupno części, to w ASO VW - dużo nie kosztuje.
Przy wymianie nawet oleju nie trzeba spuszczać, jedynie możesz mieś problem z odkręceniem śrub trzymających zaślepkę, bo pewnie nigdy nie były ruszane.
A i tak mi przyszło do głowy - sprawdź odmę. Może być tak, że masz niedrożną, podczas pracy silnika rośnie wewnątrz niego ciśnienie - i puścił najsłabszy punkt. Bo to trochę dziwne, że stamtąd leci - tam przecież nic nie powinno się dziać, nie ma tam wysokiego ciśnienia, ani nie pracuje żaden element mechaniczny. Tak więc sprawdź odmę, bo jeżeli zapchana, to możesz w niedługim czasie mieć poważny problem z silnikiem.