Strona 1 z 1
ustawienia kątów kół golf IV
: ndz paź 26, 2008 10:30
autor: romanek84
Witam
czy w MK4 ustawia się kąty pochylenia kół?? Bo byłem na zbieżności jakieś miesiąc temu koleś ustawił samą zbieżnośc powiedział że kątów w 4 się nie ustawia ale zauważyłem że mi opony od środka ścina.
: ndz paź 26, 2008 10:38
autor: misiek
romanek84 pisze:4 się nie ustawia ale zauważyłem że mi opony od środka ścina.
za to głównie odpowiedzialna jest zbieżność
: ndz paź 26, 2008 10:48
autor: Kulon
romanek84, powiedział Ci prawde, bo w MK4 nie ma regulcji kolumny - ale dobry specjalista poradzi sobie z cięciem opony np: przez przesuwanie sanek w odpowiednią strone aby opon Ci nie cieło i auto trzymało parametry
ale musisz jechać do dobrego specjalisty od geometrii
: ndz paź 26, 2008 13:47
autor: pszczyna
czytać
A to dokładnie dla twego AJM zajedź do tego mechanika i żuć mu tym w twarz:
: ndz paź 26, 2008 13:57
autor: greg
kulon-x pisze:powiedział Ci prawde, bo w MK4 nie ma regulacji kolumny
powiadasz? to po co jest regulacja na sworzniu wahacza?
: ndz paź 26, 2008 16:11
autor: romanek84
ok dzięki chyba pojade do innego
może ktoś wie gdzie dobrze robią na terenie Dąbrowy Górniczej lub Sosnowca??
: pn lut 15, 2010 13:20
autor: kazzek
podpinam się pod temat.
mam problem w mkIV,od wjechania w dziurę
auto zjezdza w prawo oraz ściera mi prawą oponę od środka.diagnoza po zbierzności:kąt pochylenia(nieregulowany)prawy pochylony do środka..
Wiem że istnieją różne podkładki na amortyzatory itd. ale jest to troszke kosztowne.Wszędzie mówią że fabrycznie jest to nieregulowane..
1.Czy regulacja poprzez sworzen wahacza lub sanki jest skomplikowana?Czy to naprawdę działa??
2.Na wiosnę chciałbym zCHIPowac auto ale skoro bije w prawo to niejestem pewien czy będzie możliwy pomiar na hamowni??
pomocy
: pn lut 15, 2010 22:37
autor: Jacek75
: wt lut 16, 2010 00:10
autor: greg
kazzek pisze:1.Czy regulacja poprzez sworzen wahacza lub sanki jest skomplikowana?
nie,
kazzek pisze:Czy to naprawdę działa??
tak - przecież przesuwając sworzeń do środka przestawiasz kąt pochylenia. No chyba ze masz krzywego Macphersona
: wt lut 16, 2010 12:51
autor: kazzek
fajnie ze ktos sie odezwał
cały zawias został wymieniony wraz ze sprężynami,poduszkami amora itd. koła inne-dalej zciąga na prawo..
może regulacja sankami i sworzniem jest prosta ale znalezdz kogos kto to zrobi nie..
nieznam sie zabardzo ale myslalem ze regulacja na sworzniu jest,tylko nie na seryjnym a takim:
http://www.neuspeed.com/products/produc ... &p_id=2041
p.s
dzieki za linka
: wt lut 16, 2010 15:18
autor: Jacek75
Jak już nie ma nikogo jedź do ASO pełna geometria ze wszystkim kątami obu osi 250pln. Robiłem i wszytsko ustawili. Nawet parametry jakie powinny być odbiegały od tego co podawał inny diagnosta.
: czw lut 18, 2010 09:53
autor: kazzek
sprobuje w ASO i dam znac jak poszło..dzieki za pomoc i pozdrawiam
[ Dodano: 06 Mar 2010 10:06 ]
Kąt pochylenia lekko wyregulowany na sworzniu wachacza(troche mało ale jest dopuszczalnie).Niestety teraz mam problem ze zbieżnością z tyłu która podobno niejest regulowana.tylne koło lekko wystaje przodem na zewnątrz.Niemoge znaleźć nic na ten temat na forum hmm..