Strona 1 z 1

skaczące obroty 1.8gti

: sob paź 25, 2008 10:06
autor: lukasz041287
mam taki problem ze jak silnik sie troche zagrzeje to zaczynają mu skakac obroty i zdaza mu sie zgasnąć.co to moze być?

: wt paź 28, 2008 03:06
autor: KUBEK
czy problem występuje tylko na benie...... Najczęstrzą przyczyną takiej usterki jest nieszczelność w kolektorze ssący (wąż podciśnieniowy, uszczelki na wtryskach itp) lub uszkodzony silnik krokowy...

Re: skaczące obroty 1.8gti

: wt paź 28, 2008 10:59
autor: bugalon
lukasz041287 pisze:mam taki problem ze jak silnik sie troche zagrzeje to zaczynają mu skakac obroty i zdaza mu sie zgasnąć.co to moze być?
Jaki silnik - 8V, 16V ? Jaki kod silnika? Ten co w podpisie?

: wt paź 28, 2008 13:09
autor: lukasz041287
problem wystepuje tylko na benzynie i jest to silnik 16V kod silnika KR,kolektor jest szczelny,wtryski tez ok . wiec zostaje chyba krokowiec

: wt paź 28, 2008 13:22
autor: bugalon
lukasz041287 pisze:problem wystepuje tylko na benzynie i jest to silnik 16V kod silnika KR,kolektor jest szczelny,wtryski tez ok . wiec zostaje chyba krokowiec
Krokowca na razie zostaw w spokoju. Nagle ta usterka się stała ? Czy już od dawna tak jest? Nie grzebałeś czegos przy zapłonie lub przepustnicy ( w szczegolnosci czy nie dotkałeś srubki w przepustnicy i nakrętki regulującej zderzak)?

To jest najczęstsza usterka z jaką się spotykam po "pchaniu paluchów gdzie nie trzeba". Zazwyczaj regulacja pomaga (zapłon i skład mieszanki). Czasem ze względu na popękane membrany w regulatorze termicznym nie da sie ustawić składu i regulator trzeba wymienic.

: wt paź 28, 2008 13:45
autor: lukasz041287
ta usterka jest w aucie jak go kupiłem ale teraz wkurza mnie to wiec chce to naprawic niegrzebałem nigdzie wiem tylko ze kiedys palec rozdzielacza był wymieniany bo poprzedni własciciel go zostawił sobie ten spalony w schowku :grin: autko super pali/zapala az do momentu az sie zagrzeje.

: wt paź 28, 2008 16:24
autor: bugalon
Trzeba najpierw sprawdzić czy regulator termiczny jest sprawny. Jeśli jest sprawny to auto trzeba wyregulować po poprzednim właścicielu i cieszyć się sprawną KRką :)

: wt paź 28, 2008 16:39
autor: lukasz041287
jutro pojade do szwagra bo jest mechanikiem wiec poradzi sobie ,a ciesze sie KRką juz 2 lata lecz na gazie bo poprzedni własciciel wsadził do niej gaz -za to bym go teraz ukrzyżował.

: czw paź 30, 2008 19:50
autor: fuxxx
jak możesz to napisz co było u ciebie z tymi obrotami, bo mam podobny problem. Umnie natomiast na niskich obrotach faluje, niby to krokowiec niby nie bo nie zawsze tak jest. Ja jestem zdania że może być to źle podpięta instalacja od podcisnienia bo niektóre z przewodów wiszą bezczynnie.... a i prośba ma ktoś może schemat instalacji od podciśnienia właśnie do KR i PL bo nigdzie nie moge znaleźć.

: czw paź 30, 2008 20:22
autor: lukasz041287
fuxxx pisze:jak możesz to napisz co było u ciebie z tymi obrotami, bo mam podobny problem. Umnie natomiast na niskich obrotach faluje, niby to krokowiec niby nie bo nie zawsze tak jest. Ja jestem zdania że może być to źle podpięta instalacja od podcisnienia bo niektóre z przewodów wiszą bezczynnie.... a i prośba ma ktoś może schemat instalacji od podciśnienia właśnie do KR i PL bo nigdzie nie moge znaleźć.
wyregulowałem silnik i wymieniłem krokowca bo miałem okazje tanio kupic przez warsztat szwagra i pomogło teraz chodzi idealnie :bigok: