Strona 1 z 1

problem z mkII 1,8 GTi 8v (PF)

: pt lip 22, 2005 23:35
autor: bullet
auto odpala bez problemu, jak jest zimne to chodzi sobie ładnie z 1-2 min, potem obroty zaczynają spadać i gaśnie. Jak już jest troszkę rozgrzane to chodzi ładnie 10-15s i znowu obroty spadają, prycha i gaśnie. Przeczyściłem mu silnik krokowy i jest to samo z tym że teraz na zmianę albo ma za małe obroty, albo skacze na 2-3 tys chodzi tak z 10s i na 1s spada na 1tys i spowrotem na te swoje 2-3tys (faluje w tych zakresach). Nie wiem jak auto zachowuje się podczas jazdy bo dopiero co wstawiłem ten silnik i nie miałem przyjemności się nim przejechać jeszcze. Kręcenie zapłonem nic nie daje (tzn. daje ale na tym ustawieniu najlepiej chodzi). Co może być nie tak? Swapowałem z 1,8 RP (90KM) i aktualnie jest w nim pompa paliwowa od RP (jest znacznie mniejsza od tej z PF, ale musi póki co zostać bo PFowska cieknie). No ale to by chyba dopiero na wyższych obrotach się objawiała jej mniejsza wydajność i by non stop się mulił a on na początku ładnie chodzi. Sam już nie wiem gdzie szukać przyczyny :otepienie:

: wt lip 26, 2005 22:48
autor: Michael G60
Czemu,nie znam sie, al;e na chłpski rozum RP - to jednopunkt - mniej wydajna pompa, a wielopunkt - bardziej wydajna...
Wiem, ze nie o to chodzi ale zawsze coś..

: śr lip 27, 2005 08:11
autor: Borys
Michael G60 pisze:Czemu,nie znam sie, al;e na chłpski rozum RP - to jednopunkt - mniej wydajna pompa, a wielopunkt - bardziej wydajna...
Wiem, ze nie o to chodzi ale zawsze coś..
akurat pompa paliwa do odpalenia i spokojnej jazdy wystarczy, smigałem tak przez 2 miesiace, na wysokich brakowało paliwa ale na wolnych było ok,