problem z mkII 1,8 GTi 8v (PF)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bullet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 01:25
Lokalizacja: 3-miasto
Kontakt:

problem z mkII 1,8 GTi 8v (PF)

Post autor: bullet » pt lip 22, 2005 23:35

auto odpala bez problemu, jak jest zimne to chodzi sobie ładnie z 1-2 min, potem obroty zaczynają spadać i gaśnie. Jak już jest troszkę rozgrzane to chodzi ładnie 10-15s i znowu obroty spadają, prycha i gaśnie. Przeczyściłem mu silnik krokowy i jest to samo z tym że teraz na zmianę albo ma za małe obroty, albo skacze na 2-3 tys chodzi tak z 10s i na 1s spada na 1tys i spowrotem na te swoje 2-3tys (faluje w tych zakresach). Nie wiem jak auto zachowuje się podczas jazdy bo dopiero co wstawiłem ten silnik i nie miałem przyjemności się nim przejechać jeszcze. Kręcenie zapłonem nic nie daje (tzn. daje ale na tym ustawieniu najlepiej chodzi). Co może być nie tak? Swapowałem z 1,8 RP (90KM) i aktualnie jest w nim pompa paliwowa od RP (jest znacznie mniejsza od tej z PF, ale musi póki co zostać bo PFowska cieknie). No ale to by chyba dopiero na wyższych obrotach się objawiała jej mniejsza wydajność i by non stop się mulił a on na początku ładnie chodzi. Sam już nie wiem gdzie szukać przyczyny :otepienie:


:)

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » wt lip 26, 2005 22:48

Czemu,nie znam sie, al;e na chłpski rozum RP - to jednopunkt - mniej wydajna pompa, a wielopunkt - bardziej wydajna...
Wiem, ze nie o to chodzi ale zawsze coś..


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr lip 27, 2005 08:11

Michael G60 pisze:Czemu,nie znam sie, al;e na chłpski rozum RP - to jednopunkt - mniej wydajna pompa, a wielopunkt - bardziej wydajna...
Wiem, ze nie o to chodzi ale zawsze coś..
akurat pompa paliwa do odpalenia i spokojnej jazdy wystarczy, smigałem tak przez 2 miesiace, na wysokich brakowało paliwa ale na wolnych było ok,


www.vrservice.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 238 gości