dziwne szarpanie po ujęciu gazu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

raq80
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob gru 29, 2007 11:02
Lokalizacja: FSU
Kontakt:

dziwne szarpanie po ujęciu gazu

Post autor: raq80 » wt paź 21, 2008 23:41

mam problem z moim golfikiem mkII. silnik 1.6 75KM oznaczenie silnika chyba EZ. w czasie jazdy jest ok, w czasie przyspieszania też, problem pojawia sie w czasie jazdy ale bezpośredio po ujęcu gazu, dziwne szarpanie. W czasie postoju na wolnych obrotach gaśnie, tak jakby go coś dławiło, chwile chodzi dobrze i nagle spadek obrotów. Dodam że wymieniłem świece i filter paliwa. Co może być przyczyną??



Awatar użytkownika
krzycho1702
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 605
Rejestracja: pt sty 18, 2008 23:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: krzycho1702 » śr paź 22, 2008 13:01

Moze silnik krokowy?? on tez ma wplyw na wolne obroty, Spróbuj go wyczyscic


Nie sztuką jest szorować dokładką po asfalcie, sztuką jest robić to wahaczem
_____________________
Jest MK1 79'
viewtopic.php?t=303109" onclick="window.open(this.href);return false;
_____________________
Był MK2 91'
viewtopic.php?t=146348" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
spiochu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn lut 13, 2006 18:22
Lokalizacja: słubice
Kontakt:

Post autor: spiochu » śr paź 22, 2008 13:09

EZ prawdopodobie niema silnika krokowego, sprawdz przewody podcisnienia, moze ci ktorys spadl albo pekl i jest nieszczelny



Awatar użytkownika
krzycho1702
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 605
Rejestracja: pt sty 18, 2008 23:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: krzycho1702 » śr paź 22, 2008 13:39

spiochu pisze:prawdopodobie niema silnika krokowego
No wlasnie tez nie wiem dlatego to zaproponowalem dla pewnosci
spiochu pisze:sprawdz przewody podcisnienia
z tym tez sie zgodze


Nie sztuką jest szorować dokładką po asfalcie, sztuką jest robić to wahaczem
_____________________
Jest MK1 79'
viewtopic.php?t=303109" onclick="window.open(this.href);return false;
_____________________
Był MK2 91'
viewtopic.php?t=146348" onclick="window.open(this.href);return false;

raq80
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob gru 29, 2007 11:02
Lokalizacja: FSU
Kontakt:

Post autor: raq80 » czw paź 23, 2008 08:21

sprawdze i dam znać. wczoraj wymieniłem jescze filter powietrza ale nic sie nie zmieniło.



Awatar użytkownika
szmakira
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn paź 20, 2008 08:41
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: szmakira » czw paź 23, 2008 08:24

witam,
ja mam identyczny problem
Wymienilam swiecie, przewody i palec rozdzielacza pradu i nadal to samo.
Dzis jade kupic silniczek krokowy i dam wymienic do mechanika :helm:
Dam znac czy pomoglo.



djgrzesiek

Post autor: djgrzesiek » pt paź 24, 2008 15:04

ja sie dołacze w moim MK II 1.6 GTD szarpie jak ujme noge z gazu ale wydaje mi sie ze to mzeo byc rozrzad chyba, nie wiem bo nie znam sie musze do mechanika jak gotówka wpłynie na konto sie udac :bigok:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt paź 24, 2008 16:34

Koledzy coś wam się dzieje?? W jednym temacie piszecia o trzech kompletnie różnych silnikach?? Nawet o dieslu??!!
Zakładać proszę własny temat, użuwać szukajki a nie mieszać w temacie jego autorowi!
raq80, Jaki rocznik, EZ ma zwykle platynki w aparacie zapłonowym, sprawdź i wyreguluj przerwę lub wymień przerywacz, to na początek.
Ostatnio zmieniony pt paź 24, 2008 16:36 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

raq80
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob gru 29, 2007 11:02
Lokalizacja: FSU
Kontakt:

Post autor: raq80 » ndz paź 26, 2008 12:08

rocznik auta to 88. w tym tygodniu postaram sie zająć aparatem zapłonowym. dam znać czy się coś zmieniło.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz paź 26, 2008 12:14

88 to już raczej ma czujnika halla, w aparacie zapłonwym. Zobacz ogólnie na stan przewodów, świec, jak stare to powymieniaj. Ale roblem może tyczyć również gaźnika. Czytaj o niedomaganiach Pierburga 2e2


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 213 gości