problem z odpaleniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
BRZOZA
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pt sie 20, 2004 16:30
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

problem z odpaleniem

Post autor: BRZOZA » wt paź 21, 2008 13:06

Witam mam mega problem. przeszukalem juz chyba caly internet i wykonalem milion tel i nikt nie moze mi pomoc ale opisze po kolei:
Otoz w pewien deszczowy dzien ,jadac swoim samochodem(obnizony z przelotem 2,5" z nie wycietym katalizatorem) uderzylem tylnym wydechem mocno w kraweznik .zaraz po tym zdarzeniu samochod zaczal tracic moc i w konsekwencji tego zgasl. po czym juz nigdy nie odpalil i tak jest do dnia dzisiejszego .przed tym wydarzeniem byl robiony rozrzad ale byl sprawdzany i jest ok. i teraz pytanie. co to moze byc. dodam ze zalozony mam intercooler w zderzak i stozkowy filtr powietrza .zaden mechanik nie chce sie tego dotknac bo slysze tylko slowa ze samochod zassal wode .dodam ze po odlaczeniu przeplywki samochod chodzi przez 3 min i gasnie. zaraz po trudnym odpaleniu gdzie nieraz potrafi strzelic jesli. przeplywka jest podlaczona samochod z trudem zapali za ktoryms tam razem ale jak schodza obroty z ssania samochod gasnie a dodanie gazu powoduje rowniez gasniecie samochodu. po odkreceniu swiec ewidentnie widac ze nie przepala paliwa dodam ze vagiem wszytsko sprawdzalem i jest ok .czasem wyskakuje blad sterownika ale tak mialem od czasu kupna samochodu przed zalozeniem stozka i intercoolera. czy to moze byc wina katalizatora albo przesunietego wydechu, dodam ze koncowy tlumik i spaliny wydobywajace sie na zewnatrz sa gorace turbo sprawdzone nie ma sladow oleju.POMOCY



greg

Post autor: greg » wt paź 21, 2008 13:27

podpinałeś się pod VAG? wszytsko jest ok?
sprawdzana sonda lambda?
czy możliwe że zatkało kat? chociaż piszesz
BRZOZA pisze:dodam ze koncowy tlumik i spaliny wydobywające sie na zewnatrz
czy możliwe że łapie lewe powietrze?



Awatar użytkownika
BRZOZA
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pt sie 20, 2004 16:30
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: BRZOZA » wt paź 21, 2008 13:30

pod vaga podpinalem sie i dzis zrobie to jeszcze raz choc nie bylo zadnego bledu a czy jak odkrece lambde przed katalizatorem bo to silnik AGU z jedna sonda to da sie sprawdzic czy kat zatkany??a samochod jak odpali bez przeplywki to po dodaniu gwaltownie gazu dlawi sie i gasnie a z przeplywka odrazu gasnie



greg

Post autor: greg » wt paź 21, 2008 13:36

BRZOZA pisze:a samochod jak odpali bez przeplywki to po dodaniu gwaltownie gazu dlawi sie i gasnie a z przeplywka odrazu gasni
i na pewno nie ma nigdzie lewego powietrza?



Awatar użytkownika
BRZOZA
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pt sie 20, 2004 16:30
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: BRZOZA » wt paź 21, 2008 13:40

wszystko bylo sprawdzane i nie ma a czy lewe powietrze moze powodowac takie objawy?? a skad strzaly w dolocie po kilku probach odpalenia??



greg

Post autor: greg » wt paź 21, 2008 13:42

wg mnie skoro idą spaliny przez wydech szukałbym w okolicach silnika- uderzenie wydechem spowodowało obrót silnika względem poprzecznej osi pojazdu - czyli trzeba by szukać czy taki nagły obrót nie spowodował urwania jakiegoś kabla/wężyka

[ Dodano: Wto Paź 21, 2008 1:42 pm ]
BRZOZA pisze:a skad strzaly w dolocie po kilku probach odpalenia??
bo spala się paliwo które przeszło dalej

[ Dodano: Wto Paź 21, 2008 1:43 pm ]
jak nic nie wymyślisz ani mechanik to daj znać - wezmę laptopa i przyjadę w niedziele pooglądać co się tam dzieje



Awatar użytkownika
BRZOZA
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pt sie 20, 2004 16:30
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: BRZOZA » wt paź 21, 2008 13:59

dzis poszperam troche jak cos to sie umawiamy na niedziele to dam znac ale naprawde dziwne objawy ma

[ Dodano: Wto Paź 21, 2008 2:19 pm ]
a czy zatkany katalizator jest powodem goracych spalin??

[ Dodano: Sro Paź 22, 2008 10:14 pm ]

[ Dodano: Sro Paź 22, 2008 10:18 pm ]
powracam do tematu na vagu wyskakuje blad pamieci sterownika rom o numerze 16989 na tym bledzie samochod jezdzil wczesniej i bylo wszystko ok juz nie mam pojecia co moze byc nie tak katalizator wyciety spaliny sa ok byl zapchany ale wciaz nie odpala i cos nie tak z tym duszeniem sie samochodu po dodaniu gazu

Jeszcze mam takie pytanko czy zamiana sterownika o numerze 06a 906 018R na 06a 906 018D spowoduje rozkodowanie immo?? jesli tak jak mozna odczytac kod immo by go pozniej zakodowac od nowa??
Ostatnio zmieniony śr paź 22, 2008 22:17 przez BRZOZA, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
karol83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 09:03
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: karol83 » pn paź 27, 2008 23:13

kolego jak masz wątpliwości co do kata to rozłącz wydech przed katem tak by spaliny nie dochodziły do kata i spróbuj go odpalić :chytry: a po zmianie sterownika to musisz mieć do niego odpowiedni immobilizer .



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 328 gości