Strona 1 z 1

Drganie, niskie obroty, slabe przyspieszanie

: pn paź 20, 2008 22:40
autor: dar84
Witam, do tej pory mialem nastepujacy problem: zmniejszajace i zwiekszajace sie obroty na biegu jalowym oraz po nagrzaniu silnika,duszenie sie przy wcisnieciu gazu. Ostatnio rozebralem kopulke, przeczyscilem i obecnie sprawa wyglada tak iz obroty nie skaczą, lecz sa caly czas na bardzo niskim poziomie. Czuc mocne drgania przez caly czas. Gdy przygazuje i puszcze pedal spadaja na moment na jeszcze nizsze . Co radzicie? Czy mozliwe ze ktorys gar nie dziala?

: pn paź 20, 2008 23:42
autor: Maćkooo
Najpierw zacznij od podania silnika tzn pojemnosc, typ ,układ zasilania itd.

: wt paź 21, 2008 13:04
autor: dar84
sorry, zawalilem
93'rok, silnik 1,6 benzyna, gaznik (pozniej sprawdze dokladnie model)

: wt paź 21, 2008 14:49
autor: eastwood
cześć,

Myślę, że jakby jakiś gar nie chodził to być wyraźnie poczuł, usłyszał i ogólnie wiedział, że chodzi na pół gwizdka.
A co się dzieje jak przytrzymasz gaz lekko? Tak by obroty były na tych 800-1000? Dobrze chodzi? Jeżeli tak to wyreguluj obroty i już. Można pokręcić zapłonem, ale nie polecam. Albo mechanicznie ustawić blokując przepustnicę w odpowiedniej pozycji. Jest śruba do regulacji niskich obrotów. Ma ona za zadanie zatrzymanie przepustnicy w takim punkcie aby obroty na postoju były optymalne. Nie wiem jak w twoim gaźniku ale u mnie jest ona dokładnie pod górną częścią gaźnika. Jak się porusza przepustnicą to ona też chodzi i ją ładnie widać. Trudny dostęp niestety.

pozd

: wt paź 21, 2008 16:10
autor: Maćkooo
dar84 pisze:93'rok, silnik 1,6 benzyna, gaznik (pozniej sprawdze dokladnie model)
Nie było golfów mk2 z roku 93.
1,6 bena gaznik - podaj może lepiej moc z dowodu rej badz oznaczenie silnika.

: śr paź 22, 2008 11:47
autor: dar84
znowu co innego mysle a co innego pisze... jest to 1595cm3 z 91 roku.
Otoz na chwile obecna sprawa wyglada tak ze chodzi na dwa gary,niebawem ide sprawdzic pozostale 2 swiece i przewody. Oby to bylo to

aha, w pierwszym poscie pisalem ze po dodaniu i puszczeniu gazu mulil sie. Zmienilem kopulke sprawdzilem swiece i kable, okazalo sie ze jeden kabel i jedna swieca byly do kitu. Obecnie 2 pierwsze swiece i kable sa ok, pozniej ide sprawdzic pozostale..