Regulator napiecia - wymiana.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
boss999
...
...
Posty: 359
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 12:03
Lokalizacja: Żywiec/Bogdanów/VrocłaW
Kontakt:

Regulator napiecia - wymiana.

Post autor: boss999 » sob paź 18, 2008 15:40

Witam!
Panowie mam taki problem, kupiłem nowy akumulator bo stary padł i okazało się ze napięcia na akumulatorze jest 14.8V(nawet jak włączę światła). I ty moja pytanie czy w silniku ABD, 1.4 regulator napięcia jest w alternatorze i jak go wymienić?



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » sob paź 18, 2008 15:48

Regulator jest przy alternatorze, a jak wymienić to możesz wysilić sie chociaż troche i znajdziesz na forum, dziś kolega mate64 dał opis wymiany na przykładzie golfa mk2, u ciebie będzie jak nie identycznie to bardzo podobnie.
Ostatnio zmieniony sob paź 18, 2008 15:49 przez krzycho85, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
boss999
...
...
Posty: 359
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 12:03
Lokalizacja: Żywiec/Bogdanów/VrocłaW
Kontakt:

Post autor: boss999 » sob paź 18, 2008 16:56

właśnie tylko u mnie jest jakaś taka osłona plastikowa na całym tyle alternatora i nie wiem czy po jej zdjęciu będzie już regulator czy jednak muszę wyciągać cały



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » sob paź 18, 2008 17:29

Daj na forum foto tyłu alternatora



Awatar użytkownika
marepako
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt sie 12, 2005 17:52
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: marepako » sob paź 18, 2008 19:35

boss999 pisze:właśnie tylko u mnie jest jakaś taka osłona plastikowa na całym tyle alternatora i nie wiem czy po jej zdjęciu będzie już regulator czy jednak muszę wyciągać cały
na tyle alternatora masz regulator. sprawdz jaki jest zalozony. a te napiecie 14,8v to prawie jak na prostowniku :D co do samych regulatorow-mozna czasem ustrzelic regulator na wieksze wartosci-przydaje sie jak mamy auto upchane elektryka no i sub robi nam cisnienie w aucie...w zime mozna to docenic


One Man Crew

Awatar użytkownika
boss999
...
...
Posty: 359
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 12:03
Lokalizacja: Żywiec/Bogdanów/VrocłaW
Kontakt:

Post autor: boss999 » pn paź 20, 2008 10:00

Dzieki Panowie!!!

Sprawa wygląda tak w ABD, alternator Bosch Kc 70A. Trzeba zdiac osłonę tylną alternatora (3 śrubki i 3 zatrzaski) oczywiście wcześniej wypiąć wtyk i odkręcić śrubę M8, wtedy zobaczymy regulator przykręcony na dwie śrubki. Problem jest tylko taki ze jak nie chcemy wyciągać alternatora to musimy odkręcić osłonę kolektora wydechowego (ta z rurka do ciepłego powietrza) i regulator wymieniać po odsunięciu osłony alternatora ,a nie całkowitym jej wyjęciu bo przeszkadza jeszcze filtr oleju. Ale wszystko proste i w 30 min zrobione i teraz ładuje pięknie 14,2V.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 449 gości