Bierze olej w dziwnych okolicznościach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mapetenator
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt paź 17, 2008 20:44
Lokalizacja: Kraków

Bierze olej w dziwnych okolicznościach

Post autor: mapetenator » pt paź 17, 2008 20:59

Witam,
na początku bardzo proszę o dużo dawkę wyrozumiałości i zrozumienia.
Nie znam się kompletnie na samochodach. Golf IV 1.4 16V to mój pierwszy samochód, którego posiadam od około 2 miesięcy i niestety mam problem. Rocznik '98, 145 000 KM (chociaż nie bardzo w to wierzę, raczej jakieś 200 000 jak nic ma przejechane) i bierze mi dużo oleju, ale ale, nie bierze go cały czas tylko w sytuacji, gdy jadę nim ponad 100km/h. Jak jade jakieś 70-80 to jest wszystko ok. Jeżdżę po mieście i jest ok. Przejadę jakieś 40 km z prędkością około 120km/h i potrafi mi w sumie po przejechaniu 100 km zabrać jakieś 250-300 ml oleju, no to chyba dość sporo!!!! Przykładowo, jadę z Krakowa do Zakopanego, są miejsca gdzie mogę pociągnąć szybciej a są takie, gdzie jadę znacznie wolniej (70-80). Dojeżdżam do celu i oleju nie ma, tzn tych około 250ml. Jadąc gdzie indziej i robiąc mniej więcej tyle samo kilometrów ale z prędkość max 80km/h i olej stoi, jest ok. W czym tkwi problem? Czyżbym musiał wymienić pierścienie i uszczelniacze? czy to może coś innego? Zauważyłem na odmie (podobno to odma) że spływa po niej trochę oleju ale nie ma go tam aż tyle więc o jest nie tak.

Jeśli ktoś z szanownych forumowiczów miał już takie problem lub wie jak można by go rozwiązać to bardzo proszę o pomoc.

Acha, dzisiaj sprawdziłem czy dymi. Odpaliłem i pogazowałem go trochę w miejscu no to trochę dymu leciało ale bez przesady.

Pozdrawiam.



valerio
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: czw gru 14, 2006 14:35
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: valerio » pt paź 17, 2008 22:38