Strona 1 z 1

poszukuje schematu centralnego zamka VW BORA

: czw paź 16, 2008 22:04
autor: rafalo_90
tak jak w temacie poszukuje schematu centralnego zamka (oryginalnego) do VW Bora 99rok 1.9 TDI 116 km jest mi potrzebny bo w najbliżyszm czasie chce zamontować alarma do tego samochodu i podłączyć centralke zamka pod niego , schemat o wiele by mi uprościł to zadanie....

: pt paź 17, 2008 00:34
autor: greg
adres mail na pw z dopiskiem schemat centralnego bora

witam

: wt paź 28, 2008 09:14
autor: rafalo_90
z przykrością ponawiam temat ;/ GreG przesłał mi ten schemat lecz pech chciał że u mnie to on jest uszkodzony nie wiem dlaczego inne od alarmu od niego można odtworzyć....prosze o pomoc jest mi ona niezbędna bo nie wiem jak mam sie wgl zabrać by podpiąć alarm pod seryjną centralke ;/;/

: wt paź 28, 2008 22:59
autor: Lipek81
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

ws = white
sw = black
ro = red
br = brown
gn = green
bl = blue
gr = grey
li = purple
ge = yellow
or = orange
rs = pink
:bigok:

: wt paź 28, 2008 23:18
autor: greg
Lipek81, twój schemat dotyczy komfortu z 3 wtyczkami

: śr paź 29, 2008 00:23
autor: Lipek81
greg pisze:Lipek81, twój schemat dotyczy komfortu z 3 wtyczkami
- to źle?
Na elektryce golfa IV to ja się nie znam. Podałem model, rok, silnik i wypluło mi takie schematy. Jak coś nie tak, to piszcie, poszukam takich jak trzeba.

Re: poszukuje schematu centralnego zamka VW BORA

: pn lis 17, 2008 18:34
autor: Zwężka
rafalo_90 pisze:tak jak w temacie poszukuje schematu centralnego zamka (oryginalnego) do VW Bora 99rok 1.9 TDI 116 km jest mi potrzebny bo w najbliżyszm czasie chce zamontować alarma do tego samochodu i podłączyć centralke zamka pod niego , schemat o wiele by mi uprościł to zadanie....
http://torrenty.org/torrent/101622
Autor: Dieter Korp
ISBN 83-206-1479-1, Format 195x245, str. 352, rys. 473

Samochody Volkswagen Golf IV, Golf IV Variant (kombi), Bora i Bora Variant, produkowane od września 1997 r. z silnikami benzynowymi: 1,4 dm3 (75KM), 1,6 dm3 (100 KM), 1,8 dm3 (125 KM), 1,8 dm3 turbo (150 KM), 2,0 dm3 (115 KM), 2,3 dm3 (150 KM), 2,8 dm3 (204 KM) oraz z silnikami wysokoprężnymi 1,9 dm3 TDI (90/110/115 KM) i 1,9 dm3 SDI (68 KM), wyposażonymi w mechaniczne skrzynki przekładniowe pięcio- lub sześciobiegowe albo automatyczne cztero- lub pięciobiegowe.