Strona 1 z 1
przepływomierz powietrza
: śr lip 20, 2005 22:30
autor: robertog
jak poznać że jest do wymiany?
jakie są objawy?
ostatnio zdarza mi się że obroty mi nie chcą zejść po puszczeniu gazu i zostaje np 2 tys albo 3 tys albo 1500 - różnie. dzieje sie to na benzynie i na gazie - nie wiem juz o co chodzi
czy to może być przepływomierz?
Re: przepływomierz powietrza
: śr lip 20, 2005 22:40
autor: Borys
robertog pisze:jak poznać że jest do wymiany?
jakie są objawy?
ostatnio zdarza mi się że obroty mi nie chcą zejść po puszczeniu gazu i zostaje np 2 tys albo 3 tys albo 1500 - różnie. dzieje sie to na benzynie i na gazie - nie wiem juz o co chodzi
czy to może być przepływomierz?
jezeli dobrze widze jakie auto masz to RP nie ma przepływomierza
odłącz aku na troche lub sprawdz silnik krokowy lub czujnik temp. niebieski
: śr lip 20, 2005 23:16
autor: robertog
dzięx
ale tak na marginesie to wydaje mi sie ze silnik krokowy nie zapoda az tyle paliwa zeby silnik normalnie ciągnąl na 3-4 tys (tak na słuch bo nie mam obrotomierza) ale zdarza sie ze stoje na swiatlach i wyje niemilosiernie a na nastepnych za 500m juz jest ok. swego czasu pomagało "puknięcie" w pedał gazu ale teraz juz to niestety nie dziala.
a jak sprawdzałem w czasie tego wycia to cięgiełko od gazu cofa sie na maxa wiec chyba wszystko jest ok.
normalnie zglupialem
jeszcze ten czujnik sprawdze
: czw lip 21, 2005 08:45
autor: Borys
robertog pisze:dzięx
ale tak na marginesie to wydaje mi sie ze silnik krokowy nie zapoda az tyle paliwa zeby silnik normalnie ciągnąl na 3-4 tys (tak na słuch bo nie mam obrotomierza) ale zdarza sie ze stoje na swiatlach i wyje niemilosiernie a na nastepnych za 500m juz jest ok. swego czasu pomagało "puknięcie" w pedał gazu ale teraz juz to niestety nie dziala.
a jak sprawdzałem w czasie tego wycia to cięgiełko od gazu cofa sie na maxa wiec chyba wszystko jest ok.
normalnie zglupialem
jeszcze ten czujnik sprawdze
silnik krokowy potrafi taką komedie zrobic by wprowadzic auto na takie obroty, sprawdz czujnik,
: czw lip 21, 2005 14:34
autor: robertog
no dobra ale silnik krokowy nie ma nic wspólnego z gazem?
: czw lip 21, 2005 14:44
autor: czyś
Spróbuj przy pracującym silniku poprzechylać w prawo-w lewo wtrysk, chwytając od góry za obudowę dolotu powietrza nad wtryskiem (wychylać wtrysk na boki).
Czy ma to wpływ na obroty na biegu jałowym? Jeśli zmieniają się w miarę wychylania, to podstawka pod wtryskiem.
: pt lip 22, 2005 13:00
autor: michalpwl
Stawiam na czujnik temp. na 99%. Odłącz go w momencie jak silnik trzyma za wysokie obroty, jeśli to on jest uszkodzony obroty automatycznie spadną. Powodzenia
Pozdrowka
: pt lip 22, 2005 13:20
autor: Borys
robertog pisze:no dobra ale silnik krokowy nie ma nic wspólnego z gazem?
ma, steruje połozeniem przepustnicy na wolnych obrotach bez znaczenia czy to LPG czy PB
: pn lip 25, 2005 18:41
autor: robertog
tak więc okazało sie że to silnik krokowy
Borys
ma ktoś może na zbyciu taki silniczek?
BOSH 0 132 008 600
a może ktoś wie jak to ustrojstwo naprawić? przecież sprzedają regenerowane... ale 150 zeta to sporo - przynajmniej narazie nie targne finansowo
: wt lip 26, 2005 09:20
autor: Borys
robertog pisze:tak więc okazało sie że to silnik krokowy
Borys
ma ktoś może na zbyciu taki silniczek?
BOSH 0 132 008 600
a może ktoś wie jak to ustrojstwo naprawić? przecież sprzedają regenerowane... ale 150 zeta to sporo - przynajmniej narazie nie targne finansowo
[url=http://]http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=57481779[/url]
: śr lip 27, 2005 00:50
autor: daaroo
ja chyba mam taki
[ Dodano: Sro Lip 27, 2005 2:06 am ]
w środe wieczorem odpowiem
: śr lip 27, 2005 08:20
autor: robertog
a za ile byś go oddał?