Strona 1 z 1

przepływomierz powietrza

: śr lip 20, 2005 22:30
autor: robertog
jak poznać że jest do wymiany?

jakie są objawy?

ostatnio zdarza mi się że obroty mi nie chcą zejść po puszczeniu gazu i zostaje np 2 tys albo 3 tys albo 1500 - różnie. dzieje sie to na benzynie i na gazie - nie wiem juz o co chodzi :?

czy to może być przepływomierz?

Re: przepływomierz powietrza

: śr lip 20, 2005 22:40
autor: Borys
robertog pisze:jak poznać że jest do wymiany?

jakie są objawy?

ostatnio zdarza mi się że obroty mi nie chcą zejść po puszczeniu gazu i zostaje np 2 tys albo 3 tys albo 1500 - różnie. dzieje sie to na benzynie i na gazie - nie wiem juz o co chodzi :?

czy to może być przepływomierz?
jezeli dobrze widze jakie auto masz to RP nie ma przepływomierza

odłącz aku na troche lub sprawdz silnik krokowy lub czujnik temp. niebieski

: śr lip 20, 2005 23:16
autor: robertog
dzięx

ale tak na marginesie to wydaje mi sie ze silnik krokowy nie zapoda az tyle paliwa zeby silnik normalnie ciągnąl na 3-4 tys (tak na słuch bo nie mam obrotomierza) ale zdarza sie ze stoje na swiatlach i wyje niemilosiernie a na nastepnych za 500m juz jest ok. swego czasu pomagało "puknięcie" w pedał gazu ale teraz juz to niestety nie dziala.
a jak sprawdzałem w czasie tego wycia to cięgiełko od gazu cofa sie na maxa wiec chyba wszystko jest ok.

normalnie zglupialem :rolleyes:

jeszcze ten czujnik sprawdze

: czw lip 21, 2005 08:45
autor: Borys
robertog pisze:dzięx

ale tak na marginesie to wydaje mi sie ze silnik krokowy nie zapoda az tyle paliwa zeby silnik normalnie ciągnąl na 3-4 tys (tak na słuch bo nie mam obrotomierza) ale zdarza sie ze stoje na swiatlach i wyje niemilosiernie a na nastepnych za 500m juz jest ok. swego czasu pomagało "puknięcie" w pedał gazu ale teraz juz to niestety nie dziala.
a jak sprawdzałem w czasie tego wycia to cięgiełko od gazu cofa sie na maxa wiec chyba wszystko jest ok.

normalnie zglupialem :rolleyes:

jeszcze ten czujnik sprawdze
silnik krokowy potrafi taką komedie zrobic by wprowadzic auto na takie obroty, sprawdz czujnik,

: czw lip 21, 2005 14:34
autor: robertog
no dobra ale silnik krokowy nie ma nic wspólnego z gazem?

: czw lip 21, 2005 14:44
autor: czyś
Spróbuj przy pracującym silniku poprzechylać w prawo-w lewo wtrysk, chwytając od góry za obudowę dolotu powietrza nad wtryskiem (wychylać wtrysk na boki).
Czy ma to wpływ na obroty na biegu jałowym? Jeśli zmieniają się w miarę wychylania, to podstawka pod wtryskiem.

: pt lip 22, 2005 13:00
autor: michalpwl
Stawiam na czujnik temp. na 99%. Odłącz go w momencie jak silnik trzyma za wysokie obroty, jeśli to on jest uszkodzony obroty automatycznie spadną. Powodzenia




Pozdrowka

: pt lip 22, 2005 13:20
autor: Borys
robertog pisze:no dobra ale silnik krokowy nie ma nic wspólnego z gazem?
ma, steruje połozeniem przepustnicy na wolnych obrotach bez znaczenia czy to LPG czy PB

: pn lip 25, 2005 18:41
autor: robertog
tak więc okazało sie że to silnik krokowy :grrr:
:prayer: Borys

ma ktoś może na zbyciu taki silniczek?

BOSH 0 132 008 600

a może ktoś wie jak to ustrojstwo naprawić? przecież sprzedają regenerowane... ale 150 zeta to sporo - przynajmniej narazie nie targne finansowo :cry:

: wt lip 26, 2005 09:20
autor: Borys
robertog pisze:tak więc okazało sie że to silnik krokowy :grrr:
:prayer: Borys

ma ktoś może na zbyciu taki silniczek?

BOSH 0 132 008 600

a może ktoś wie jak to ustrojstwo naprawić? przecież sprzedają regenerowane... ale 150 zeta to sporo - przynajmniej narazie nie targne finansowo :cry:
[url=http://]http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=57481779[/url]

: śr lip 27, 2005 00:50
autor: daaroo
ja chyba mam taki

[ Dodano: Sro Lip 27, 2005 2:06 am ]
w środe wieczorem odpowiem

: śr lip 27, 2005 08:20
autor: robertog
a za ile byś go oddał?