Strona 1 z 1

Licznik -szybka porada.

: sob paź 11, 2008 18:13
autor: elpatisone
Witam. Sluchajcie, posiadam mk2 wersja Fire & Ice ze zwyklym licznikiem (predkosciomierz+ obrotomierz "bez MFA"). Popalily mi sie sciezki w liczniku z czego wynika ze mam BRAK podswietlenia, a nie chce mi sie bawic w roznego rodzaju przerabianie podswietlenia i chcialbym zostac przy standardowym podswietleniu.Mam na boku zapasowy licznik od wersji GT z MFA, ale z tym ze tam nie dziala obrotomierz i chcialbym zrobic tak ze do tego licznika z MFA chcialbym przelozyc swoj obrotomierz i ten licznik wstawic. Pytanie tkwi w tym czy od moich zwyklych zegarow bedzie pasowac obrotomierz do tego licznika z MFA, bop z tego co slyszalem to nie wszystkie zegary pasuja do innych wiec nie to ze wzial i przelozyl i juz. Jesli ktos sie orientuje w tego typu sprawach to prosil bym o odpowiedz, bede wiedzial czy warto wyjmowac zegary z deski. Z gory dzieki.

: sob paź 11, 2008 20:28
autor: wachelo
Ogólnie jeśli oba liczniki są pod taką samą instalkę (oba na 1 wtyk albo ona na 2), to powinno podejść. Obrotek w licznikach na 2 wtyki jest 4 pinowy i większy i inaczej zbudowany. W licznikach na 1 wtyk masz 3 grube bolce wlutowane w płytkę i na nie nasunięty jest obrotek. Ostrożnie go wysuń i nasuń na płytkę w drugim budziku. Wydaje mi się, że obrotek jest taki sam w budzikach z MFA i bez MFA. Prękdościomierz się różni, bo liczy spalanie i kilometry, ale obrotek nie.

: sob paź 11, 2008 23:44
autor: gailbraith
Gwoli dodania- jeśli kolega ma Golfa Fire & Ice to ma licznik na jedną wtyczkę bo owa wersja specjalna ukazała się w 1990 roku.

: sob paź 11, 2008 23:51
autor: wachelo
gailbraith pisze:Gwoli dodania- jeśli kolega ma Golfa Fire & Ice to ma licznik na jedną wtyczkę bo owa wersja specjalna ukazała się w 1990 roku.
:pub: Jasne, ale różnie bywa: swapy, rzeźby z elektryką itd.

: ndz paź 12, 2008 13:41
autor: elpatisone
aha no dzieki wielkie