Strona 1 z 1

Muli sie, szarpie, strzela z tlumika i gasnie

: pt paź 10, 2008 10:10
autor: polanin
mam golfa 3 z 1993r z motorem 1,6l i mam taki probel. Auto podczas jazdy nagle muli sie szarpie i czasem postrzela z tlumika i gasnie ,po kilkukrotnej probie odpalenia odpala i jedzie bez zarzutow i tak dzialo sie od poczatku mojego urzytkowania go czyli okolo 2 mies. Oddalem auto do mechanika i wymienil swiece filter paliwa i oleju .Auto chodzilo bez zarzutow okolo 1 mies teraz zaczelo sie dziac znow to samo i wymienilem kable wys napiecia i filter powietrza chcialem sie przejechac zeby ocenic jak teraz autko chodzi no i przejechalo kawalek strasznie dymiac nastepnie zgaslo i juz nie odpalilo ,musialem go pchac na parking. POMOCY

: pt paź 10, 2008 10:30
autor: chase1
zdejmij kopulke zerknij w jakim stanie jest palec, wyczysc wszystko...
jak nie odpali mozna by sie pokusic o sprawdzenie vag'iem

: pt paź 10, 2008 10:33
autor: polanin
co to vag??(laik)

[ Dodano: 10 Paź 2008 10:48 ]
a czy to moze byc czujnik halla?? jak tak to gdzie to jest i macie moze jakis schemat zeby to wymienic??

: pt paź 10, 2008 11:04
autor: chase1
vag - "komputer"
czujnik hala - w cewce zaplonowej.

jaki masz dokladniej typ silnika ?

: pt paź 10, 2008 11:07
autor: zodiak
chase1 pisze: czujnik hala - w cewce zaplonowej.
gdzieeeeeeeeeeeee?

[ Dodano: Pią Paź 10, 2008 11:11 ]
Czujnik Halla jest w aparacie zapłonowym.

: pt paź 10, 2008 11:52
autor: Jarowo
Luzik zodiak, jak zwróciłem uwagę, że przy wtrysku nie ma ssania to mi się jeszcze oberwało od gościa, który na tym skończył swoją pomoc.
polanin pisze:co to vag??(laik)
Vag to potoczna nazwa programu diagnostycznego Vag-Com, który dzięki specjalnemu interfejsowi pozwala na połączenie się ze sterownikiem np. silnika. Resztę znajdziesz na forum. W przypadku awarii w układzie zapłonowym raczej bezużyteczny, bo stwierdza obecność lub brak impulsów z czujnika halla, ale za to pozwala wyeliminować inne przyczyny nieprawidłowej pracy silnika.
A tak przy okazji zodiak, nie sądzisz że awarie halla występują zdecydowanie częściej w silnikach z aparatem w głowicy

: pt paź 10, 2008 12:09
autor: chase1
sory - oczywiscie chodzilo o aparat zaplonowy.

Jarowo - ponoc tak...
tak samo jak awaria pompy wystepuje ponoc czesciej w silnikach pochylonych do przpdu (np abu - nie wiem jakie jeszcze)
generalnie z tymi silnikami jest chyba wiecej problemow