Strona 1 z 1

uciekajacy rozrzad

: śr paź 08, 2008 17:13
autor: arczej
Witam

posiadam golfa III 1,9 TDI i mam z nim ogromny problem. niedawno wymienialem sprzeglo ( dwumas ) i przy okazji pasek rozrzadu i wszystkie rolki i napinacze. popewnym czasie autko przestalo mi odpalac pomyslalem ze uszkodzily mi sie swiece zarowe niestety nie. okazalo sie ze przestawil sie rozrzad walek rozrzadu dalo sie zabokowac pompe wtryskowa rowniez niestety znak na kole pasowym sie juz nie zgadzal ( uciek w strone przodu auta ) rozebralem wszystko ustawilem ponownie wszystko tak jak powinno byc i po ok. tygodniu historia sie powtorzyla. kupilem nowy pasek i kolejny raz poustawialem wszystko tak jak powinno byc. przez ok tydzien dwa wszystko bylo ok. niestety po tym czasie autko przestalo znowu odpalac dialem pokrywe zaworow zablokowalem walek zablokowalem pompe i znak na kole pasowym ponownie uciekl do przodu o ok. 2-3 zabki. zwracam sie do was o POMOC nie mam juz pomyslow co moze sie dziac, moze ktos z was mial kiedys podobny problem.

z gory dziekuje i pozdrawiam

Re: pomocy!!! uciekajacy rozrzad

: śr paź 08, 2008 17:27
autor: PinkFloyd
arczej pisze:Witam

posiadam golfa III 1,9 TDI i mam z nim ogromny problem. niedawno wymienialem sprzeglo ( dwumas ) i przy okazji pasek rozrzadu i wszystkie rolki i napinacze. popewnym czasie autko przestalo mi odpalac pomyslalem ze uszkodzily mi sie swiece zarowe niestety nie. okazalo sie ze przestawil sie rozrzad walek rozrzadu dalo sie zabokowac pompe wtryskowa rowniez niestety znak na kole pasowym sie juz nie zgadzal ( uciek w strone przodu auta ) rozebralem wszystko ustawilem ponownie wszystko tak jak powinno byc i po ok. tygodniu historia sie powtorzyla. kupilem nowy pasek i kolejny raz poustawialem wszystko tak jak powinno byc. przez ok tydzien dwa wszystko bylo ok. niestety po tym czasie autko przestalo znowu odpalac dialem pokrywe zaworow zablokowalem walek zablokowalem pompe i znak na kole pasowym ponownie uciekl do przodu o ok. 2-3 zabki. zwracam sie do was o POMOC nie mam juz pomyslow co moze sie dziac, moze ktos z was mial kiedys podobny problem.

A giba Ci sie dolne koło duże pasowe, moze klin już wyrobiony i przestawia sie kąt wtrysku.

z gory dziekuje i pozdrawiam

A giba Ci sie dolne koło duże pasowe, moze klin już wyrobiony i przestawia sie kąt wtrysku.

: śr paź 08, 2008 17:30
autor: arczej
wlasnie tego jeszcze nie sprawdzalem a jezeli ten klin jest wyrobiony to duzo roboty czy spore koszty??

: śr paź 08, 2008 17:42
autor: PinkFloyd
arczej pisze:wlasnie tego jeszcze nie sprawdzalem a jezeli ten klin jest wyrobiony to duzo roboty czy spore koszty??
W zalezności od stanu wału- jezeli zwichrowany i lekko zniszczony to planowanie odpowiednim przyrządem, jak zniszczony to napawanie albo wymiana korbowodu. Przy tym nowe koło zębate, nowa śruba + klej i koniecznie sparwdzic czy koło pasowe nie ma sparciałej gumy- wtedy tez do wymiany. U mnie w Szczecinie naprawa końcówki wału ok 250zł _ zebatka od 30-45zł w zależonosci od marki, śruba 8zł, klej ok 30zł, ale koło pasowe to juz wydatek ok 400zł- najlepiej m-ki Corteco

: śr paź 08, 2008 17:47
autor: arczej
wielkie dzieki za pomoc mam nadzieje ze nie poniose kolejnych duzych wydatkow. kupilem autko i juz wpakowalem w nie ok 3 tysi jeszcze raz dzieki wielkie