Strona 1 z 1

Nierówne obroty

: pn paź 06, 2008 11:49
autor: WoLnY
Poczytalem forum jednak prosiłbym o pomoc dokładnie w moim przypadku!
Wiec tak po odpaleniu autko wskakuje na 1100 obrotów i troszeczke nierowno chodzi, po paru sekundach wskazówka obrotomierza gwałtownie spada w dół i auto dusi sie, przygasa a z rana czasem zgaśnie! Po przegazowaniu go do 3000 obrotów stabilizuje sie i obrotomierz równomiernie opada a nastepnie dzieje sie to samo o czym pisałem wyżej.
W trakcie jazdy lub na luzie przy okolo 2000 obrotów wskazówka momentalnie spada i znów sie dusi. Po przejechaniu paru kilometrów i zostawienie do na luzie obroty utrzymuja sie na 1100-1200 i co 10 sekund gwałtowny spadek obrotów...dusi sie , przygasa i znów wskakuje na 1100-1200 i tak ciągle:/
Jesli mieliscie podobny przypadek to bardzo bym prosił o porade oraz co należało by wymienic by autko równo zaczęło chodzić!

: pn paź 06, 2008 12:57
autor: paulo22
jaki silnik? :bajer: byc moze silniczek krokowy szwankuje albo jakis przewod od podcisnienia masz pekniety.

: pn paź 06, 2008 19:07
autor: chase1
sprawdz palec i kopulke - warto wyczyscic...

: pn paź 06, 2008 20:46
autor: sebekgliwice
moze lewe powietrze dostaje sie pod wtryskiwacz. jest tam uszczelka met.gumowa czesto one sie krusza i lewe powietrze sie dostaje i sa wtedy dziwne obroty .

: pn paź 06, 2008 23:07
autor: WoLnY
Silnik to 1.6 ABU.
Czytałem właśnie o tym silniczku krokowym , moze w tym leży przyczyna, nie wiem :otepienie:

: wt paź 07, 2008 08:10
autor: chase1
odepnij na noc (czasami wystarczy kilkanascie minut, czasami nie starcza pare godzin) akumulator. rano podlacz, odpal silnik i nie ruszaj samochodem do czasu wlaczenia wentylatora na chlodnicy (ok 20-30 min)
daj znac czy obroty sie ustabilizowaly

: wt paź 07, 2008 08:42
autor: SAMO
WoLnY, podepnij pod vag i bedziesz widział co jest odepnij wtyczke od silnika krokowego i popatrz czy jest jakas zmiana w obrotach ew o czujnika połozenia przepustnicy ale podejrzewam ze krokowiec zaczyna wariować na poczatek to. :bajer:

: wt paź 07, 2008 10:08
autor: rjxt
Krokowiec łatwo sprawdzić wystarczy włączyć zapłon unieść jarzmo przepustnicy, wcisnąć trzpień krokowca(powinien się schować), a następnie puścić jarzmo przepystnicy(trzpień krokowca wysuwa się.
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=445366181

: wt paź 07, 2008 16:35
autor: LASOT-A
rjxt pisze:Krokowiec łatwo sprawdzić wystarczy włączyć zapłon unieść jarzmo przepustnicy, wcisnąć trzpień krokowca(powinien się schować), a następnie puścić jarzmo przepystnicy(trzpień krokowca wysuwa się.
http://moto.allegro.pl/sh...?item=445366181
Wszystko dobrze tylko ten link do krokowca jest do silniczka czteropinowego a w ABU jest sześciopinowy.