Dziwny metaliczny dzwięk przy przyspieszaniu w MK2
: pn lip 18, 2005 15:32
Prosiłbym o pomoc w ustaleniu co mam zrobić.
Podczas przyspieszania słyszę oprócz stukania zaworów jakiś metaliczny dźwięk (coś jakby turbinka). jednak bardzo mnie to niepokoi. Słyszę to przy każdej zmianie biegu i jak wciskam przyspieszanie. W trakcie jazdy przy normalnym delikatnym trzymaniu ped... gazu nie slychać. Czy to coś poważnego i od czego to mogło się stać?
[ Dodano: Wto Lip 19, 2005 9:09 am ]
Popychacze hydrauliczne mi stukają ale ten dzwięk podczas przyspieszania mnie bardziej niepokoi. Co to może wg Was być? Sprawdzałem szczelnośc układu wydechowego i wygląda ze jest OK. Nie jest to buczenie, ale brzęczenie, coś jakby sie zdjeło filtr z gaźnika i odpaliło go.
[ Dodano: Sro Lip 20, 2005 2:16 pm ]
Czy jest możliwe, ze dzwięk ten wydobywa się przy łączeniu kolektora wydechowego z układem wydechowym? Jest tam taki oring metalowy. Myślę ze podczas przyspieszania silnik trochę "odgina" się do przodu powodując delikatną zmianę kąta między kolektorem a wydechem. U mnie ten oring widać ze jest pęknięty w jednym miejscu. Bo dziwne jest to ze słychac to tylko przy przyspieszaniu jak silnik ma cięzej.
Podczas przyspieszania słyszę oprócz stukania zaworów jakiś metaliczny dźwięk (coś jakby turbinka). jednak bardzo mnie to niepokoi. Słyszę to przy każdej zmianie biegu i jak wciskam przyspieszanie. W trakcie jazdy przy normalnym delikatnym trzymaniu ped... gazu nie slychać. Czy to coś poważnego i od czego to mogło się stać?
[ Dodano: Wto Lip 19, 2005 9:09 am ]
Popychacze hydrauliczne mi stukają ale ten dzwięk podczas przyspieszania mnie bardziej niepokoi. Co to może wg Was być? Sprawdzałem szczelnośc układu wydechowego i wygląda ze jest OK. Nie jest to buczenie, ale brzęczenie, coś jakby sie zdjeło filtr z gaźnika i odpaliło go.
[ Dodano: Sro Lip 20, 2005 2:16 pm ]
Czy jest możliwe, ze dzwięk ten wydobywa się przy łączeniu kolektora wydechowego z układem wydechowym? Jest tam taki oring metalowy. Myślę ze podczas przyspieszania silnik trochę "odgina" się do przodu powodując delikatną zmianę kąta między kolektorem a wydechem. U mnie ten oring widać ze jest pęknięty w jednym miejscu. Bo dziwne jest to ze słychac to tylko przy przyspieszaniu jak silnik ma cięzej.