Strona 1 z 1

mega problem kto pomoże!! obroty

: pn wrz 29, 2008 20:01
autor: coooler1984
golf 1,4 96 rok silnik aex! problem codzienny gasnie przy dojezdzie do swiateł redukcji itp. ale!! rowniez reaguje mi na pedal hamulca na postoju jak mu wciskam to lekko sie podbije i pzygasa!! i zrobilem tak jak idzie przewod od serwo do przepustnicy jest taki zaworek z zaslepkami!! wzialem sciagnalem jedną i nagle przestał gasnąć obroty na rozgrzanym sa ok 750 to chyba lekko zaduzo bo wczesniej mial 600-650 alre czy to moze byc wina przewodu ze ma za malo powietrza??

: pn wrz 29, 2008 20:35
autor: Hans-Hans
AEX obroty biegu jałowego 650-750 obr/min

[ Dodano: 29 Wrz 2008 20:38 ]
Masz uszkodzony zaworek jedno strony dlatego po zdjenciu zaslepki odblokowałes obiek.

: pn wrz 29, 2008 20:55
autor: coooler1984
no wlasnie ez tak myslalem!! jesli to bedzie to to jestemy dobrymi mechaniorami bo bylme u dwoch i zaden nie mial pojecia dlaczego wariuja obroty!! tylko wlasnie mam problem z tym wezem bo z tego co wiem to musze kupic caly zaworku nie dostane samego:P i do tego nowego nie ma na szrocie musze wykombinowac:P tylko zeby tez nie byl zepsuty:P

: pn wrz 29, 2008 21:02
autor: Hans-Hans
Niema tak zle VW unas ci dostatek a chandlaży częsci też np giełda.

: pn wrz 29, 2008 21:26
autor: Paweł Marek
zdejmując zaślepkę zubożyłeś mieszankę. Radziłbym dowiedzieć się czy nie jest za bogata. Na przykład podłączyć auto pod komputer, po ponownym założeniu zaślepki.

: wt wrz 30, 2008 21:05
autor: coooler1984
własnie o elektryke sie sprawa rozbijała bo na kompie nic nie wyskakiwało ze cos jest nie tak i to podlaczalem trzy razy!! wiec jakas czesc mechaniczna narazie szuakm tego weza z zaworkiem w sklepeie problem z tym lekki:P

[ Dodano: 30 Wrz 2008 21:14 ]
a propo tej mieszanki!! ale zauwazylem ze chodzi jednak tak samo jak z zaslepka na biegu ta sama predkość, ale wytdaje mi sie ze jest bardziej zwawy przy nizszej predkosci oborotwej. i np reagowal mi na swiatla jak wlaczalem mijania to teraz przestał moze minimalnie a wtedy normalnie przygasal na cieplym silniku ale jak np przytzrymam dluzej hamuelc teraz to mi zawarjuja obroty an postoju ale musze je dluzej trzymać!! jakies sugestie??

: wt wrz 30, 2008 21:15
autor: Paweł Marek
Przecież nie jesteś pewien czy jest zepsuty. Puszcza powietrze w jedną stronę a w drugą nie, chyba nie problem dmuchnąć i sprawdzić go. Wydaje mi się że problem jest gdzie indziej, ale próbuj

: sob paź 04, 2008 10:06
autor: coooler1984
Dobra jednka miales racej to nie węzyk!! bo znouw mi zaczyna wariowac, ale jeszcze jedno skojarzylem jak odkrecilme przepustnice to na zewnatzr od tej okragłej uszczelki było bardzo mokro ale nie benzyną tylko jakby olejem z wodą nie wiem ale dziwne przeciez on ssa tam a nie *#cenzura#*?? czy to bedzie przyczyną?? czy to normalne ale ewidentnie z podniej wali a teraz jak to zrobilme to ja odwrocilem:P nie wiem no kon by sie usmial z tego wszystkiego:P

: sob paź 04, 2008 10:21
autor: Paweł Marek
Konkretnie nie pomogę nie znam tego silnika. Moge ogólnie napisać :masz za bogatą mieszankę nie wiem z jakich przyczyn. Być może trzeba przepustnicę wyczyścić i zaadoptować, a być może walnął regulator ciśnienia paliwa (zdejm mu wężyk od podciśnienia i sprawdź czy nie ma w nim benzyny - ma nie być). Potrzeba ci lepszych diagnostów nie wierzę żeby VAG nie wykazał w tym wypadku choćby nieprawidłowego współczynnika lambda.

: ndz paź 05, 2008 16:15
autor: coooler1984
Dobra rozumiem!! tylko tak ktory to wezyk od podcisnienia!! gdzie nie powinna byc beznyzna??!! od czgeo on idzie:Pdwa badal mi mechaniior sonde i jest z nią oki ale odczyt chyba cos z tym mialem bo jak z kolega patrzalem on ma kable i na laptopie badalizmy to on ma passssata ale cos mi mowil ze dziwny jest odczyt ale nie wiedzial czy napewno zly!! a fakt czyscilem ja ze dobryhc kilka razy wykrecalem itp!! i nigdy nie adopotowalem a mozesz mi w skrocie napisac jak to zrobić????