Zdzieranie opon z przodu.
: pn wrz 29, 2008 18:02
Witam !!
Miałem niskie zawieszenie w swoim MK3, zbierało mi trochę opony od zewnątrz (szczególnie lewą), na zbieżności i kątach wszystko niby było ok... Teraz zmieniłem na normalne seryjne zawieszenie bo jechałem za granice trochę załadowany. Po zmianie zrobiłem zbieżność i kąty. Byłem w warsztacie, w którym mieli naprawdę super sprzęcik jeszcze nowiutki w folię zapakowany ... Sam byłem przy tej zbieżności wszystko w normach, kąty praktycznie poustawiane do zera równiuteńko z obu stron. Opony były zjechane od zewnątrz więc zmieniłem je stronami (bo opony kierunkowe) tak żeby bieżnik było ładny widać. Przyjechałem do Anglii tylko na wakacje i praktycznie przez ten czas lewa opona z zewnątrz zjechana maksymalnie nadaje się tylko do wymiany... Już nie mam pojęcia co w tym samochodzie siedzi... Sworznie z przodu wymienione, gumy w wachaczach, gumy amortyzatora u góry, nowe amorki. A opone jak zbierało tak zbiera. Gdybym nie widział na własne oczy tej zbieżności to bym stwierdził że mechanik zepsuł ale ja przy tym byłem, wskazania na komputerze wszystkie w normach. Co może być przyczyną zbierania tej opony ?? Aha i jeszcze od dluższego czasu coś strzela jak cofam do tyłu. To znaczy jest to jeden dźwięk tak jakby coś się przestawiało, wskakiwało na swoje miejsce. PROSZĘ O POMOC bo pod koniec tygodnia czeka mnie trasa spowrotem a nie chcę marnować pieniędzy na opony...
Miałem niskie zawieszenie w swoim MK3, zbierało mi trochę opony od zewnątrz (szczególnie lewą), na zbieżności i kątach wszystko niby było ok... Teraz zmieniłem na normalne seryjne zawieszenie bo jechałem za granice trochę załadowany. Po zmianie zrobiłem zbieżność i kąty. Byłem w warsztacie, w którym mieli naprawdę super sprzęcik jeszcze nowiutki w folię zapakowany ... Sam byłem przy tej zbieżności wszystko w normach, kąty praktycznie poustawiane do zera równiuteńko z obu stron. Opony były zjechane od zewnątrz więc zmieniłem je stronami (bo opony kierunkowe) tak żeby bieżnik było ładny widać. Przyjechałem do Anglii tylko na wakacje i praktycznie przez ten czas lewa opona z zewnątrz zjechana maksymalnie nadaje się tylko do wymiany... Już nie mam pojęcia co w tym samochodzie siedzi... Sworznie z przodu wymienione, gumy w wachaczach, gumy amortyzatora u góry, nowe amorki. A opone jak zbierało tak zbiera. Gdybym nie widział na własne oczy tej zbieżności to bym stwierdził że mechanik zepsuł ale ja przy tym byłem, wskazania na komputerze wszystkie w normach. Co może być przyczyną zbierania tej opony ?? Aha i jeszcze od dluższego czasu coś strzela jak cofam do tyłu. To znaczy jest to jeden dźwięk tak jakby coś się przestawiało, wskakiwało na swoje miejsce. PROSZĘ O POMOC bo pod koniec tygodnia czeka mnie trasa spowrotem a nie chcę marnować pieniędzy na opony...