Strona 1 z 1

Wymiana maglownicy Wasze opinie o materiale

: pt wrz 26, 2008 09:53
autor: stanislawski
Poradźcie co zrobić:
- Golf IV TDI 74kW AXR, mam do wymiany ewidentnie przekładnię kierowniczą, już w czasie okresowego badania technicznego był zgrzyt, gdyż pan nie chciał rejestrować z uwagi na luzy w przednim zawieszeniu, ale po perswazji i dokładnym obadaniu (wymienione drążki, wahacze itd) jedyny luz w maglownicy, ale sakramencki - wniosek wymiana.
- szukam w sklepach nowej - ceny kosmiczne, patrzę w A...gro http://allegro.pl/item444030893_przekla ... html#photo
nowe za 950, pytam tego gościa o producenta, bo cena coś mi dziwnie niska w stosunku do np. regenerowanych, otrzymuję odpowiedź, że "co nowe to nowe".
W serwisie, gdzie w końcu zdecydowałem się to robić gość tłumaczy mi, że to nawet podejrzanie niska (950zł) cena, że nie wyklucza tego, że to jest używka tylko "podpicowana", umyta itd.
I teraz pytanie? Czy to możliwe?
Też słyszę, że w warsztatach wolą dobrze zregenerowaną przekładnię "starej" produkcji niż te obecne, które niestety nie są najlepszej jakości...
Czyżby była to prawda, że nie ma już "niemieckiej solidności"? Bo mimo nalegań z pytaniem o producenta tej "nowej" przekładni odpowiedzi wprost nie otrzymałem...
Co sądzicie o takim stawianiu sprawy?
Czy kupować tę "nową" czy zdecydować się na regenerowaną ale z renomowanego źródła?
Ceny prawie porównywalne....
Oczywiście sam tego nie mam zamiaru wymieniać, za stary już na to jestem... :crazy:

: pt wrz 26, 2008 10:19
autor: Paffcio
ja bym dał oryginał do regeneracji, zrobią jak ma byc a nowy zamiennik moze byc gorszej jakosci i szybciej sie posypac na naszych drogach...

: pt wrz 26, 2008 10:32
autor: SToRM
Masz luz na samej przekladni czy na wejsciu jednego z drazkow do przekladni?
Bo jezeli to drugie, to wystarczy caly drazek wymienic i lozyskiem kulowym na jego koncu

: pt wrz 26, 2008 11:45
autor: Mirek39m
po pierwsze co masz z maglownicą ,jak się nie rozciekła a wspomaganie działa dobrze to możesz mieć luz na maglownicy który da się wyregulować

: pn wrz 29, 2008 07:10
autor: stanislawski
Przekładnia wymieniona, stara poszła do regeneracji. Temat zamykam, dziękuję za poświęcony czas.

: sob lis 22, 2008 22:06
autor: Tyfus500
A nie wiecie koledzy gdzie jest śruba regulacyjna maglownicy, wymieniłem już tulejki środkowe stabilizatora, sworznie wahaczy ale jeszcze delikatnie na nierównościach cos mi tam puka a diagnosta nic tam nie mógł się dopatrzeć. Wydaje mi się że to może być luz na maglownicy w końcu jak po ew regulacji nie przestanie pukać to zawsze będe mógl pokręcić z powrotem śrubką . Tylko gdzie ona jest? czy to jest na imbus czu normalna?

: śr kwie 01, 2009 23:11
autor: romanek84
Mirek39m pisze:po pierwsze co masz z maglownicą ,jak się nie rozciekła a wspomaganie działa dobrze to możesz mieć luz na maglownicy który da się wyregulować
a jak to się reguluje gdzie jest ta śrubka??