Dziwne rzeczy z silnikiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dziwne rzeczy z silnikiem
Witam,
Jesteś szczęśliwym posiadaczem VW Golfa II 1.8 GT 90KM od jednego dnia. Zauważyłem natomiast jedną dolegliwość, nie pozorna ale trochę denerwująca. Chodzi o to, że na ciepłym silniku czy jadę spokojnie czy np depnę ostro to go tak jakby dławi, nie jest to mocne dławienie, tak jakby paliwo nie dochodziło, po chwili przestaje (ok 1-2sek) (na około 3 -4 tys obrotów) i na ogół na 2 biegu. Jak wspomniałem nie jest to częste, sporadyczne, bo testowałem ruszanie i powoli i szybko i na 10 razy takie coś miało miejsce może ze 2 - 3 razy. Nie gaśnie przez to silnik ani nie traci mocno obrotów, praktycznie w ogóle ich nie traci poza tym, że trochę poszarpie.
Co to może być? Być może przewody paliwowe są zapchane czy filtr? Dodam, że wsadzony jest stożek z dolotem i strumienica zamiast katalizatora, więc chyba nie ma sondy lambda.
Na zimnym tego problemu nie ma.
Jesteś szczęśliwym posiadaczem VW Golfa II 1.8 GT 90KM od jednego dnia. Zauważyłem natomiast jedną dolegliwość, nie pozorna ale trochę denerwująca. Chodzi o to, że na ciepłym silniku czy jadę spokojnie czy np depnę ostro to go tak jakby dławi, nie jest to mocne dławienie, tak jakby paliwo nie dochodziło, po chwili przestaje (ok 1-2sek) (na około 3 -4 tys obrotów) i na ogół na 2 biegu. Jak wspomniałem nie jest to częste, sporadyczne, bo testowałem ruszanie i powoli i szybko i na 10 razy takie coś miało miejsce może ze 2 - 3 razy. Nie gaśnie przez to silnik ani nie traci mocno obrotów, praktycznie w ogóle ich nie traci poza tym, że trochę poszarpie.
Co to może być? Być może przewody paliwowe są zapchane czy filtr? Dodam, że wsadzony jest stożek z dolotem i strumienica zamiast katalizatora, więc chyba nie ma sondy lambda.
Na zimnym tego problemu nie ma.
Ostatnio zmieniony czw wrz 25, 2008 23:13 przez Prono89, łącznie zmieniany 1 raz.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
jeżeli dzieje się to na wyższych obrotach to w pierwszej kolejności obstawiam przypchany filtr paliwa, potem może to być maa ilość paliwa w zbiorniku (poniżej 1/4), ostatecznie pompa paliwowa nie podaje paliwa z odpowiednim ciśnieniem (kończy się powoli).
O małej ilości paliwa napisałem dlatego, bo u mnie tak jest gdzy jest poniżej 1/4 zbiornika paliwa to przy gwałtownym skręcie w prawo lub lewo lub przy gwałtownym ruszeniu silnik się dławi, aż zgaśnie, potem znów jedzie, dzieje się to dlatego, ze paliwo przemieszcza się po dnie zbiornika i chwilowo zapowietrza pompkę paliwa, która traci ciśnienie podawania paliwa.
O małej ilości paliwa napisałem dlatego, bo u mnie tak jest gdzy jest poniżej 1/4 zbiornika paliwa to przy gwałtownym skręcie w prawo lub lewo lub przy gwałtownym ruszeniu silnik się dławi, aż zgaśnie, potem znów jedzie, dzieje się to dlatego, ze paliwo przemieszcza się po dnie zbiornika i chwilowo zapowietrza pompkę paliwa, która traci ciśnienie podawania paliwa.
Wiesz, że powiem Ci gdy kupowałem auto miał pół baku, teraz mam mniej niż 1/4 i mówisz, że to może być to? Trwa to chwile i nie gaśnie przy tym silnik. Sprawdzę jeszcze wszystkie przewody + filtr. Jak jadę spokojnie, biegi zmieniam w zakresie 2-3 tys obrotów problemu w ogole nie ma. Jak przygazuje tak hardcore to jest, chociaz nie zawsze jak wspomniałem.
Po pierwsze ty masz pompke w baku czyli wewnętrznąprezesso pisze:jeżeli dzieje się to na wyższych obrotach to w pierwszej kolejności obstawiam przypchany filtr paliwa, potem może to być maa ilość paliwa w zbiorniku (poniżej 1/4), ostatecznie pompa paliwowa nie podaje paliwa z odpowiednim ciśnieniem (kończy się powoli).
O małej ilości paliwa napisałem dlatego, bo u mnie tak jest gdzy jest poniżej 1/4 zbiornika paliwa to przy gwałtownym skręcie w prawo lub lewo lub przy gwałtownym ruszeniu silnik się dławi, aż zgaśnie, potem znów jedzie, dzieje się to dlatego, ze paliwo przemieszcza się po dnie zbiornika i chwilowo zapowietrza pompkę paliwa, która traci ciśnienie podawania paliwa.



Mój Golfer : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1958241#1958241
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/277717.html][img]http://images.spritmonitor.de/277717.png[/img][/url]
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/48766
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/277717.html][img]http://images.spritmonitor.de/277717.png[/img][/url]
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/48766
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
na jutro ci zrobie fotki mojego RP i ci pokarze co masz zatkac a co nie i masz na wtrysku czy na gaźniku bo to sa 2 osobne rzeczy bo były początkowe wersje na gaźnikach 

Mój Golfer : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1958241#1958241
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/277717.html][img]http://images.spritmonitor.de/277717.png[/img][/url]
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/48766
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/277717.html][img]http://images.spritmonitor.de/277717.png[/img][/url]
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/48766
Czujnik umieszczony jest na obudowie przepustnicy. Chyba po prawej stronie, ale głowy sobie uciąć nie dam. Dochodzi do niego wtyczka z dwużyłowym kablem. W cichym otoczeniu powinieneś być w stanie usłyszeć pstryknięcie przełącznika w momencie kiedy minimalnie otwierasz przepustnicę i kiedy ją zamykasz. Sprawdzić go można zwykłym omomierzem.
Ale kolega w pierwszym poście napisał ze ma założony stożek !!moriel pisze:Czujnik umieszczony jest na obudowie przepustnicy. Chyba po prawej stronie, ale głowy sobie uciąć nie dam. Dochodzi do niego wtyczka z dwużyłowym kablem. W cichym otoczeniu powinieneś być w stanie usłyszeć pstryknięcie przełącznika w momencie kiedy minimalnie otwierasz przepustnicę i kiedy ją zamykasz. Sprawdzić go można zwykłym omomierzem.
Mój Golfer : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1958241#1958241
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/277717.html][img]http://images.spritmonitor.de/277717.png[/img][/url]
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/48766
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/277717.html][img]http://images.spritmonitor.de/277717.png[/img][/url]
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/48766
Wiem o jaki kabel chodzi, jest po prawej stronie przepustnicy. Sprawdzę go jutro, bo jutro też przyjrzą się temu fachowi ludzie.
Mam inny dylemat. Czy to normalne, że po 5 minutach normalnej jazdy wskaznik temperatury silnika jest już w połowie? A MFA pokazuje temp oleju rzędu 85-90 stopni? Przy czym nie słyszałem aby włączył się wentylator. Ustaliłem już, że zamiast płynu chłodniczego w aucie była... woda z jakimiś mazidłami.
Może przez to, że jest strumienica sonda lambda coś świruje? Wykluczone zostały filtry benzyny i wężyki.
Mam inny dylemat. Czy to normalne, że po 5 minutach normalnej jazdy wskaznik temperatury silnika jest już w połowie? A MFA pokazuje temp oleju rzędu 85-90 stopni? Przy czym nie słyszałem aby włączył się wentylator. Ustaliłem już, że zamiast płynu chłodniczego w aucie była... woda z jakimiś mazidłami.
Może przez to, że jest strumienica sonda lambda coś świruje? Wykluczone zostały filtry benzyny i wężyki.
Ostatnio zmieniony pt wrz 26, 2008 19:11 przez Prono89, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości