Brak mocy > 120/h

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
robii2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 12:18
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Brak mocy > 120/h

Post autor: robii2 » czw wrz 25, 2008 22:59

mam golfa od niedawana... przyspiesza jak glupi , odpala ladnie , oleju nie bierze , nie kopci , ale po przekroczeniu 115/120 nie jedzie... jedzie jakby byl zwykly disel , zero przyspieszenia , v/max 100 Wylacze zaplon , wlacze jedzie ale znowu sie przekroczy i cos go strzeli i jak zwykly disel . Co jest ? Co sprawdzac? Rozrzad dobrze bo mechanik patrzyl. Zaplon ustawiony . Przeplywomierz podmienilem i tak samo. Podmienilem N75 i tez tak samo. Na komputerze zero bledow.. Ile tej kasy poszlo na mechanikow i elektrykow... a wiedza sie juz skonczyla... Prosze doradzcie Cos , co to moze byc ? co jeszcze sprawdzac?

[ Dodano: 25 Wrz 2008 23:01 ]
Dla moderatora! Nie jest to notlauf . Prosze nie usuwac i znowu cos pisac tylko pkt 2 . szukalem i nie znalazlem takich przyczyn jak u mnie.
Ostatnio zmieniony czw wrz 25, 2008 23:22 przez robii2, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: Silnik TDI ALE 90 km Pomocy Pilnie

Post autor: PinkFloyd » czw wrz 25, 2008 23:20

robii2 pisze:mam golfa od niedawana... przyspiesza jak glupi , odpala ladnie , oleju nie bierze , nie kopci , ale po przekroczeniu 115/120 nie jedzie... jedzie jakby byl zwykly disel , zero przyspieszenia , v/max 100 Wylacze zaplon , wlacze jedzie ale znowu sie przekroczy i cos go strzeli i jak zwykly disel . Co jest ? Co sprawdzac? Rozrzad dobrze bo mechanik patrzyl. Zaplon ustawiony . Przeplywomierz podmienilem i tak samo. Podmienilem N75 i tez tak samo. Na komputerze zero bledow.. Ile tej kasy poszlo na mechanikow i elektrykow... a wiedza sie juz skonczyla... Prosze doradzcie Cos , co to moze byc ? co jeszcze sprawdzac?

[ Dodano: 25 Wrz 2008 23:01 ]
Dla moderatora! Nie jest to notlauf . Prosze nie usuwac i znowu cos pisac tylko pkt 2 . szukalem i nie znalazlem takich przyczyn jak u mnie.
Zrób logi dynamiczne grup 003, 008, 011- a jaki to motor???



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » czw wrz 25, 2008 23:30

wygląda że 1Z. No mi jak byk na przepływkę wygląda. Jaka masz te przepływkę? bosch czy pierburg?

Kompresja jaka?
rozrząd ok? może jest przestawiony, opózniony?

[ Dodano: 26 Wrz 2008 01:21 ]
odłącz wężyk od EGR i sprawdz czy sie wkreci wyżej.


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
robii2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 12:18
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Silnik TDI ALE 90 km Pomocy Pilnie

Post autor: robii2 » pt wrz 26, 2008 08:03

Silnik TDI 90 KM 97r i na obudowie od rozrzadu jest oznaczenie silnika ALE. Przeplywke podmienilem z kumplem i nic , ten szeroki przeplywomierz...

[ Dodano: 26 Wrz 2008 08:05 ]
wtyczke egr zamienialismy z wtyczka do N75 , wezyk od podcisnienia wyciagnac ? ale ktory ? bo ida dwa ( dwa czarne ) . A jest gdzies schemat jak powinny byc te wezyki , moze cos pomylone.

[ Dodano: 26 Wrz 2008 08:07 ]
rozrzad OK ! zaplon wczoraj ustawialismy i wg "komputera" jest "perefekcyjnie"



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt wrz 26, 2008 08:58

a może w końcu zaczniesz używać wyszukiwarki zanim zadasz pytanie?? o sprawdzeniu n75 i przepływki bez vaga jest tu wiele napisane !! schematy połączeń wężyków n75 i n18 również tu znajdziesz
bez logów 003 008 011 ciężko coś wywnioskować , więc jak masz vaga to rób logi



Awatar użytkownika
robii2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 12:18
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

problem z mk3 silnik TDI ALE 90KM PILNE

Post autor: robii2 » pt wrz 26, 2008 09:02

szukalem ale nie ma konkretego przykladu , a drugie od niedawana jestem i nie wiem jak we wszystkim sie polapac , elektryk ma vaga

[ Dodano: 26 Wrz 2008 09:03 ]
przepływomierz firmy pierburg



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt wrz 26, 2008 09:08

robii2 pisze:elektryk ma vaga
więc jedź i zrób logi ... wklej je tutaj



Awatar użytkownika
robii2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 12:18
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

problem z mk3 silnik TDI ALE 90KM PILNE

Post autor: robii2 » pt wrz 26, 2008 09:38

logi sa ok mowi mi elektryk



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pt wrz 26, 2008 10:51

robii2 pisze:logi sa ok mowi mi elektryk
A jak robił logi elekryk ????? W warsztacie na postoju auta ???


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: problem z mk3 silnik TDI ALE 90KM PILNE

Post autor: bugalon » pt wrz 26, 2008 10:53

robii2 pisze:logi sa ok mowi mi elektryk
Nie no gościu czy Ty myślisz w ogole? Jak logi mogą być ok, skoro masz awarię i ewidentnie sterownik łapie Ci tryb serwisowy?

Zrobie ci konkurs audiotele nawet bo widze że jesteś rycerska głowa:

Sterownik łapie tryb serwisowy bo:

1. Tak mu sie podoba?
2. Zepsuło sie coś co na pewno zobaczysz w logach.
3. Irena Santor

Albo wkleisz tu logi albo sam sobie wróż z fusów.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
robii2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 12:18
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

problem z mk3 silnik TDI ALE 90KM PILNE

Post autor: robii2 » pt wrz 26, 2008 10:57

zapomnialem dodac , jak odpale auto i pierwsze naduszenie na gaz , to gaz stanie gdzies tak na 1500 obr chwile sie zastanawia i pozniej ok... allbo musze spuscic z gazu i wcisnac i idzie

[ Dodano: 26 Wrz 2008 10:59 ]
Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 26 Wrz 2008 11:00 ]
Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 26 Wrz 2008 11:02 ]
Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 26 Wrz 2008 11:03 ]
Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 26 Wrz 2008 11:05 ]
logi leca pokoleji od 1 do 12

[ Dodano: 26 Wrz 2008 11:09 ]
odlączałem pokoleji wezyki od egr (jeden wezyk odlozony , jazda probna , wygaszenie i nastepny wezyk itp ) kostke itp i ciagle tak samo

[ Dodano: 26 Wrz 2008 11:11 ]
logi byly na postoju robione , kazde podpiecie do kompa wiecie jak elektryk kasuje
Ostatnio zmieniony pt wrz 26, 2008 11:04 przez robii2, łącznie zmieniany 1 raz.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt wrz 26, 2008 11:15

Już lepiej ale ciągle nie jest to to czego oczekujemy

Odpal na jednej stronie 3 grupy na raz

Ja sie posługuję grupami 008, 010, 011 ale mozesz też odpalić 003, 008, 011. Pamiętaj wszystkie trzy na jednej stronie a nie po jednym jak tutaj pokazales.

Na dole masz przycisk log (czy jakoś tak). Wcisnij ten przycisk, podaj nazwe pliku do ktorego chcesz to zapisac i zacznij jeździć. Znajdz kawałek dobrej drogi i na 3 lub 4 biegu wcisnij pedał gazu do podłogi przy 1500 obrotow. Pedału gazu nie puszczaj dopoki silnik nie dokreci sie do 4500. Potem zakończ logowanie tym samym przciskiem. Ten plik co sie nagral obrób w excelu żeby ładnie było widać tabelki i wstaw tutaj na forum. Dopiero wtedy ci pomozemy.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pt wrz 26, 2008 12:19

bugalon pisze:Już lepiej ale ciągle nie jest to to czego oczekujemy
Chyba w tym sęk , że kolega samodzielnie nie moze zrobic logów takich jak bysmy chcieli , te fotki popstrykał u "eletryka" w czasie pracy motoru na jałowym i tyle :dol: :dol: :dol:
robii2 pisze:logi byly na postoju robione , kazde podpiecie do kompa wiecie jak elektryk kasuje
No własnie kasuje podpina kasuje podpina i wielkie g*ó*w*n*o z tego wychodzi.

Podpytaj na grupie wielkopolskiej , napewno znajdzie sie ktoś blisko z lapkiem i VAGiem zeby zlogować auto jak należy za tzw. czteropaka :grin:

Bez tego nie jestesmy w stanie Ci pomódz


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

dnadna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 13:07
Lokalizacja: lodz

Post autor: dnadna » pt wrz 26, 2008 13:17

cholera mam to samo
moj nie ma mocy powzyej 170/h



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 150 gości