Strona 1 z 1

Jak to jest z tym MFA w autach na CAN-ach

: wt wrz 23, 2008 00:22
autor: doggie
VW Jetta 1.9 TDI 105KM w 2005 r. kupiona w Polskim salonie w wersji podstawowej, w wyposażeniu brak komputera MFA (tak jak na załączonym zdjęciu) - i pytanie jest takie - czy można dokonać takiej opcji zmiany parametrów ustawienia, aby na (dołączonym) wyświetlaczu były wskazania chwilowego zużycia spalania paliwa, na przykład w miejscu godziny albo temperatury? Opini co do takiej możliwości są w zasadzie dwie - czyli TAK i NIE. Opinia na TAK mówi, że da się to w prosty sposób zrobić - bez kupna jakichkolwiek elementów (nowego zegara, komputera, kości do pamięci, przełącznika MFA - to jest rozwinięcie opinii na NIE), tylko wskazanie po wyłączeniu zapłonu po jakimś czasie (na przykład po godzinie) wróci do postaci pierwotnej, czyli godzina i temperatura i niestety trzeba programować jeszcze raz i tak wkoło, czyli "głupiego robota", czyli nie będzie pamiętał ustawień - dlatego pytam znawców tematu jak to jest? prawda czy fałsz z tym TAK? Obrazek

dobra, widzę że nie ma chętnych do podzielenia tą tajemnicą a wystarczy tylko krótkie potwierdzenie TAK lub NIE

: wt wrz 23, 2008 21:37
autor: greg
rolbro4, bo jak nikt tego nie robił to po co ma cię wprowadzać w błąd - najprościej by było założyć wajche mfa i zobaczyć jak to jest

: wt wrz 23, 2008 21:47
autor: doggie
greg pisze:rolbro4, bo jak nikt tego nie robił to po co ma cię wprowadzać w błąd - najprościej by było założyć wajche mfa i zobaczyć jak to jest
no ale właśnie w tym problem, że według jednej opini nie wystarczy "wajcha" MFA tylko trzeba nowe zegary z wyświetlaczem, komputer czy też jakaś kość do niego a nawet dwie itd. jak wyżej, natomiast dugia opinia znajomego jest taka że można w bardzo prosty sposób bez tych wszystkich dodatków - obie sobie zaprzeczają

: wt wrz 23, 2008 22:08
autor: greg
rolbro4, jaki koszt wajchy i kabelków max 100zł - sprawdź i daj odpowiedź -
rolbro4 pisze:problem, że według jednej opini nie wystarczy "wajcha" MFA
rolbro4 pisze:natomiast dugia opinia znajomego jest taka że można w bardzo prosty sposób bez tych wszystkich dodatkó
proste - nikt nie robił każdy gdyba -

: pn paź 20, 2008 00:19
autor: ezop11
Witam wszystkich na forum. Pomogliście mi kiedyś myślę o użytkownikach forum pomogę i wam. Jeżeli chodzi o MFA właśnie jestem po zmianie zegarów ze zwykłych i uruchomieniu wszystkiego. Jężeli macie wolny 1000zł. i dobrego mechanika możemy dalej kontynuować temat. Nic z zegarami bez MFA nie da się zrobić, to co ktoś pisze że można przeprogramować na godzinę to jest wielka jedna bzdura. Temat dotyczy Golfa, Jetty do 2007r. Wymiana nanetki to dopiero 20% w drodze do sukcesu.

: pn paź 20, 2008 08:43
autor: doggie
ezop11 pisze:Witam wszystkich na forum. Pomogliście mi kiedyś myślę o użytkownikach forum pomogę i wam. Jeżeli chodzi o MFA właśnie jestem po zmianie zegarów ze zwykłych i uruchomieniu wszystkiego. Jężeli macie wolny 1000zł. i dobrego mechanika możemy dalej kontynuować temat. Nic z zegarami bez MFA nie da się zrobić, to co ktoś pisze że można przeprogramować na godzinę to jest wielka jedna bzdura. Temat dotyczy Golfa, Jetty do 2007r. Wymiana nanetki to dopiero 20% w drodze do sukcesu.
zgadza się, koledze do nowej Jetty gość zaproponował 300 zł za robociznę + swoje materiały, czyli nowy licznik, manetka MFA, transponder - w końcu zrezygnował - gra nie warta świeczki

"ezop11" a tak z ciekawości za ile wytargałeś licznik??

: pn paź 20, 2008 23:24
autor: ezop11
500 zł od niemca koszty z przesyłką i kodami do IMMO co już jest zbędne ale nie żałuje przednia szyba wygląda jak nowa. Licznik zaplombowany i roczna gwarancja.
Link do strony: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0289318256