Strona 1 z 1

Wysokie obroty gdy się rozgrzeje

: pn wrz 22, 2008 13:58
autor: leon08
Posiadam Golfa 1.6B na gażniku i mam nastepujacy problem.Gdy silnik jest zimny to ma dobre obroty a gdy sie nagrzeje to ma wysokie obroty ok 2000-3000.Przez to pali mi bardzo duzo i stracil moc nie ma juz prawie przyspieszenia.Strasznie sie dusi gdy dodam gazu.Moze miał ktoś podobny proplem i potrafi mi pomoc.Z gory dziekuje.dodam jeszcze za spalil mi 13-14 l na 100km w cyklu mieszanym wczsniej pali ok 8-10

: pn wrz 22, 2008 15:45
autor: Maćkooo
leon08 pisze:wysokie obroty ok 2000-3000
Zawór termiczno czasowy jest niesprawny. Weź skombinuj 2 śrubki średnicy gwintu
2-3mm. Po lewej stronie gaznika jest czrna okrągłe małe pierdólko, przychodza do niego 2 wezyki. Wyjmij je i zaślep. Teraz obroty napewno nie przekrocza 2000. Jesli dalej pozstana dosc wysoki (1000-2000) to musisz naprawic tzw wax element(element woskowy) badz wyregulowac na siłowniku 3 położeniowym. Nie bez powodu podałem nazwy gdyz wspisujac je w wyszukiwarke będziesz wszystko wiedział jak i co.

: pn wrz 22, 2008 16:11
autor: Paweł Marek
leon08, najpierw napisz rodzaj gaźnika (Pierburg 2EE czy 2E2) jeśli nie wiesz daj fotki lub porównaj sobie w necie.

: pn wrz 22, 2008 20:16
autor: mateez
Maćkooo, powiedz mi czy Twój opis jest do gaźnika 2EE czy 2E2, czy ten osprzęt jest taki sam? Bo mam bardzo podobne objawy co kolega, początkowo myślałem, że to ten niebieski czujnik temp. padł, ale dzisiaj go sprawdzałem i wydaje się być ok czyli muszę szukać dalej :/

: pn wrz 22, 2008 20:27
autor: Paweł Marek
mateez, kolega Maćkooo, pisze o 2E2, temat o 2EE znajdziesz duży, użyj wyszukiwarki u dołu strony

: wt wrz 23, 2008 15:04
autor: Maćkooo
mateez pisze:powiedz mi czy Twój opis jest do gaźnika 2EE czy 2E2
Moj opis jest do gaznika 2e2. Ale co do twojego problemu to zerknij tutaj>>>
Obrazek