Strona 1 z 1

Co potrzebne do centralnego zamka z alarmem - oryginał

: pn wrz 22, 2008 12:57
autor: Xabingo
Witam!
Jest do sprzedania Golfa 2 na części - posiada on c.zamek z alarmem.
Co mam z niego wyjąc, żeby założyć to do mojego?
Centralny jest na pilota.
Wiem, że alarm podczas zamykania pilotem (jeśli nie jest domknięta klapa bagażnika lub maska albo drzwi to daje sygnał).
Dodam, że jest on z wersji 3d.

No więc co mam wyjąc?

: pn wrz 22, 2008 14:18
autor: krzycho85
Siłowniki, przewody, pompkę, centralkę alarmu wraz z czujnikami jeśli są dodatkowe.

tylko pytanie czy warto

: wt wrz 23, 2008 10:24
autor: Xabingo
krzycho85 pisze:tylko pytanie czy warto
Warto, bo mam to za darmochę :)

Teraz bym potrzebował schematu - jak to wszystko podłączyć.

: śr wrz 24, 2008 14:35
autor: kkarols16
polak to jak turek he

: śr wrz 24, 2008 15:33
autor: Mlody_ndm
Moim zdaniem jeżeli to oryginał, czyli zapewne pneumatyk to nie warto się bawić.
Przekładać te rurki kombinować.
Potrzebne będą:
- pompka centralnego (montowana w bagażniku)
- siłowniki w drzwi - przy czym tu może być dżołk, bo np. w mojej Jettcie mk.II '90 nie było siłownika do pneumatyki w drzwiach kierowcy był tylko czujnik otwarte/zamknięte, i jak przerabiałem na otwieranie z pilota to musiałem dołożyć elektryczny siłownik, który otwierał drzwi kierowcy, a za nimi otwierały się pozostałe.
- wszystkie wężyki, a jeżeli masz drzwi bez jakiejkolwiek elektryki to i te gumowe rurki między słupkami a karoserią.
- wiązka elektryczna od centalnego
- przycisk tylnej klapy - wersje z centralnym miały inny - nieco inne mocowania i wkładka miała 3 pozycje a nie 2 (przynajmniej w Jettcie)
- bolec do klapki wlewu paliwa (nie wiem jak zamocujesz ;) ) i "łapka" która trzyma ten bolec przy zmknięciu drzwi.

Jak jest i alarm to:
- centralka od alarmu
- okablowanie od alarmu
- czujniki krańcowe od maski i klapy o których pisałeś

Generalnie moim zdaniem lepiej chyba kupić na allegro jakiś elektryczny z alarmem, mniej grzebania, i bawienia się z rurkami i nie będzie trzeba rozbebeszać prawie całego samochodu, z tym że będzie problem z klapą i wlewem paliwa.

: czw wrz 25, 2008 11:34
autor: tberent
Xabingo, no prawie jak turek. wiecej z tym zabawy niz ci sie wydaje a nie jestem pewien czy ci sie uda dorze tą pneumatyke ułożyć. wyzej napisane co musisz miec

: ndz lis 30, 2008 02:17
autor: miHoo79
Mlody_ndm pisze: - siłowniki w drzwi - przy czym tu może być dżołk, bo np. w mojej Jettcie mk.II '90 nie było siłownika do pneumatyki w drzwiach kierowcy był tylko czujnik otwarte/zamknięte, i jak przerabiałem na otwieranie z pilota to musiałem dołożyć elektryczny siłownik, który otwierał drzwi kierowcy, a za nimi otwierały się pozostałe.
elektryczny z pneumatycznym i jak to brzmi??? jeb bzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyt
a wystarczylo w lewe drzwi dac silownik taki jak w prawych przeciagnac wezyk i mialbys wypas....