Strona 1 z 1

Gasnie po dodaniu gazu

: sob wrz 20, 2008 19:40
autor: SuperBEE
Witam wszystkich ,pomozcie prosze bo ja juz nie mam sil. Golf 2 1.6 RF gaznik 2e2 , nie dawno jechalem do roboty rano to zaczal przerywac przy ruszaniu i rozpedzaniu sie , teraz odpala normalnie ale faluje na wolnych obrotach ,gasnie po dodaniu gazu (coraz bradziej schodzi z obrotow jakby mu brakowalo paliwa albo powietrza ,przed zgasnieciem pracuje bardzo nie rowno ,szarpie).
Wymienione swiece ,kopulka + palec , wymienilem prawie wszystkie wezyki podcisnienia przy gazniku , sprawdzilem pompke przyspieszacza , pompe paliwa ,zaplon. Podstawa pod gaznikiem raczej dobra -uszczelka nie jest popekana itp ,filtr powietrza ok.
Jedyne co zostalo to kable wn ktorych jeszcze nie zmienilem. Regulacja mieszanki sruba regulacyjna nic nie daje. Moje podejrzenie pada jeszcze na dysze moze sie ktoras zapchala?

: sob wrz 20, 2008 21:01
autor: Maćkooo
SuperBEE pisze:rano to zaczal przerywac przy ruszaniu
Jeż w kolektorze podłączony? Pomaga on w pracy na zimno.
Ssanie dobrze ustawione , przypadkiem nie wywalone calkowicie?
SuperBEE pisze:faluje na wolnych obrotach
Dysza wolnych obrotów , musisz ja przeczyscic. Odkrec jej "maszt" pod nim jest dysza miedziana przedmuchaj ją , wyciagnij za pomoca gumy do zucia. Nie musisz wyjmowac gaznika.
Jesli przewody sa w złym stanie to musisz je wymienic. Moga byc przebicia i wtedy jest kicha , aloe ty juz sam znasz w jakim sa stanie wiec jak bedziesz mial tak bedziesz jezdził.
Ps troche bez sensu ze wymieniasz najpierw kopułke , palec a przewodów jeszcze nie.
Generalnie sprawdz czy auto nie ma wydmuchów z tłumika jesli ma to warto przeczyscic wspomniana dysze .

: ndz wrz 21, 2008 14:53
autor: SuperBEE
Maćkooo pisze:Jeż w kolektorze podłączony? Pomaga on w pracy na zimno.
Ssanie dobrze ustawione , przypadkiem nie wywalone calkowicie?
Jez podlaczony ,ssanie dziala.
Dysza wolnych obrotów , musisz ja przeczyscic. Odkrec jej "maszt" pod nim jest dysza miedziana przedmuchaj ją
Czy to ta dysza pod sruba regulacyjna? rozkrecilem gaznik przedmuchalem wszystkie i kazda byla drozna.

Dzisiaj odpalilem go jeszcze przed zdemontowaniem gazniora chwile pochodzil i gasl ,musialem mu pulsacyjnie dusic gaz zeby utrzymac go przy zyciu.
Generalnie sprawdz czy auto nie ma wydmuchów z tłumika jesli ma to warto przeczyscic wspomniana dysze .
Te wydmuchy to chodzi Ci o takie pyrkanie z wydechu? owszem takie cos wystepuje od dawna juz. Kable wn wymienie jutro.

: ndz wrz 21, 2008 15:44
autor: Maćkooo
SuperBEE pisze:Czy to ta dysza pod sruba regulacyjna?
Sruba znajduje sie w takim maszcie , musisz go dokrecic i wyjac. Pod nim bedzie cos koloru miedzianego z nacxieciem. Odkrec to śrubokretem i wyjmij dysze przy pomocy gumy do zycia(przylepiajac) . Te dysze przeczysc.

: ndz wrz 21, 2008 17:19
autor: SuperBEE
Golfik juz jezdzi :) , przedmuchalem ta dysze ,sa na niej 4 otwory po bokach i malutenka dziurka na samym dole i podejrzewam ze to wlasnie ta dziurka byla zapchana. Jak gaznik sie napelnil benzyna ,silnik odrazu odpalil , nie szarpie , nie przerywa , przyspiesza prawidlowo.
Bardzo dziekuje za pomoc.

: pt paź 23, 2009 13:12
autor: lukis
mozna prosic o fotke gdzie dokladnie ten maszt jest?i ta dysza od wolnych?mam 2e2 i jest tam tylko dysza od skladu mieszanki

: pt paź 23, 2009 13:47
autor: MiSzOn
lukis pisze:gdzie dokladnie ten maszt jest?i
Na obudowie filtra masz taki korek. Jak go zdejmiesz to tam jest ten masz, taka rurka pionowa i w niej jest śrubka pod którą jest ta dysza. Na pewno znajdziesz.

: pt paź 23, 2009 13:55
autor: Paweł Marek
to jest własnie dysza składu mieszanki, obroty ustawia sie gdzie indziej. Oczywiście ustawienie składu też wpływa na obroty wolne, dlatego obie regulacje i obrotów i składu przeprowadza się jedmnocześnie, najlepiej na analizatorze spalin.