Strona 1 z 1

Dziwne zachowanie 2,0 8v Mk III

: śr lip 13, 2005 19:18
autor: Koni
Witam
Dziwne rzeczy dzieja się ostatnio z moim gofrem, zdarza się że podczas przyśpieszania idzie tak jakby na "pół gwizdka" ale jak ujmę gazu i dołożę jeszcze raz wszystko wraca do normy. Ostatni raz takie rzeczy obserwowałem w sierrze 2,3 D :otepienie: . Inna dziwna rzecz to wolne obroty na luzie, jeśli dodam lekko gazu tak na aby utrzymywać je na poziomie 1500 to po chwili gofer i tak zejdzie sobie na 900 pomimo tego że pedał gazu trzymam w niezmienionej pozycji.
Będe bardzo wdzięczny za rady w obrębie Kraka za rozwiązanie zagadki moge :pub: postawić :grin:
Aha silnik 2E

: śr lip 13, 2005 19:59
autor: piotr1979
to brzmi tak jakby mu powietrza brakowalo z tym przyspieszaniem albo zaplon mu sie poprzestawial.ma tak za kazdym razem czy tylko czasami?nie znam sie na tym takze moge sie mylic.pozdro

: śr lip 13, 2005 20:21
autor: Koni
Właśnie tylko czasami i nie wiem czy się cieszyć że tylko czasami, czy martwić że dopiero zaczyna.

: śr lip 13, 2005 20:39
autor: piotr1979
Koni pisze:Właśnie tylko czasami i nie wiem czy się cieszyć że tylko czasami, czy martwić że dopiero zaczyna.
jak czasami to nie zaplon

[ Dodano: Sro Lip 13, 2005 20:41 ]
Koni pisze:Właśnie tylko czasami i nie wiem czy się cieszyć że tylko czasami, czy martwić że dopiero zaczyna.
moze filtry masz zapchane?

: śr lip 13, 2005 20:55
autor: Panther
Witam.
A wiec wyglada mi to niestety na cewke. Tez mialem cos takiego, jezdzilem dopoki mi zgasl a potem juz nie zapalil. Po parunastu minutach dalo sie odpalic jak cewka troche ostygla, ale po momencie sam zgasl. Wiesz, nie wiem dokladnie czy u Ciebie tez to jest cewka ale ja mialem tak samo ze szedl na pol gwizdka a pozniej bylo ok.
Mam nadzieje ze cos pomoglem. Pozdro

: śr lip 13, 2005 21:48
autor: Koni
Filtry raczej nie bo paliwowy nówka, a we wkładzie mam pipercrossa, jutro może stożek wsadzę to się wykluczy. Cewkę wobec tego też sprawdzę.

Może jeszcze jakieś sugestie Panowie ??

: pn lip 18, 2005 01:34
autor: WODA
ja mialem podobny problem.jak wymieniłeś wszystkie filtry.zobacz kopułkę i przewody wysokiego napiecia.pozniej pojedz i ustaw zapłon.i sprawdz przepływomierz i sonde lambde.pozdrawiam.

: pn lip 18, 2005 20:02
autor: Paweł Marek
Ja bym zaczął od podpięcia do kompa. Troche to kosztuje ale może wyjaśnić sprawę.

: wt lip 19, 2005 09:18
autor: piotr1979
Koni pisze:Filtry raczej nie bo paliwowy nówka, a we wkładzie mam pipercrossa, jutro może stożek wsadzę to się wykluczy. Cewkę wobec tego też sprawdzę.

Może jeszcze jakieś sugestie Panowie ??
co jak co ale fure masz dobra.

: śr lip 20, 2005 16:47
autor: Koni
Stożek założony nic się nie zmieniło, kopułka rok temu zmieniona, kable i świece w zeszłym miesiącua sonda w styczniu, właśnie resetuje kompa, a z zapłonem na sobotę jestem umówiony (przy okazji gwint się wkońcu założy). A właśnie aprpopos zapłonu jakie wartości powinny być bo on tam coś sam sobie chyba zminia +-5 stopni czy mi się tylko wydaje ??

PiotrMarzec thx :grin: