Dziwne zachowanie 2,0 8v Mk III

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Koni

Dziwne zachowanie 2,0 8v Mk III

Post autor: Koni » śr lip 13, 2005 19:18

Witam
Dziwne rzeczy dzieja się ostatnio z moim gofrem, zdarza się że podczas przyśpieszania idzie tak jakby na "pół gwizdka" ale jak ujmę gazu i dołożę jeszcze raz wszystko wraca do normy. Ostatni raz takie rzeczy obserwowałem w sierrze 2,3 D :otepienie: . Inna dziwna rzecz to wolne obroty na luzie, jeśli dodam lekko gazu tak na aby utrzymywać je na poziomie 1500 to po chwili gofer i tak zejdzie sobie na 900 pomimo tego że pedał gazu trzymam w niezmienionej pozycji.
Będe bardzo wdzięczny za rady w obrębie Kraka za rozwiązanie zagadki moge :pub: postawić :grin:
Aha silnik 2E



piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » śr lip 13, 2005 19:59

to brzmi tak jakby mu powietrza brakowalo z tym przyspieszaniem albo zaplon mu sie poprzestawial.ma tak za kazdym razem czy tylko czasami?nie znam sie na tym takze moge sie mylic.pozdro


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Koni

Post autor: Koni » śr lip 13, 2005 20:21

Właśnie tylko czasami i nie wiem czy się cieszyć że tylko czasami, czy martwić że dopiero zaczyna.



piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » śr lip 13, 2005 20:39

Koni pisze:Właśnie tylko czasami i nie wiem czy się cieszyć że tylko czasami, czy martwić że dopiero zaczyna.
jak czasami to nie zaplon

[ Dodano: Sro Lip 13, 2005 20:41 ]
Koni pisze:Właśnie tylko czasami i nie wiem czy się cieszyć że tylko czasami, czy martwić że dopiero zaczyna.
moze filtry masz zapchane?


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Awatar użytkownika
Panther
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: wt mar 01, 2005 23:25
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Panther » śr lip 13, 2005 20:55

Witam.
A wiec wyglada mi to niestety na cewke. Tez mialem cos takiego, jezdzilem dopoki mi zgasl a potem juz nie zapalil. Po parunastu minutach dalo sie odpalic jak cewka troche ostygla, ale po momencie sam zgasl. Wiesz, nie wiem dokladnie czy u Ciebie tez to jest cewka ale ja mialem tak samo ze szedl na pol gwizdka a pozniej bylo ok.
Mam nadzieje ze cos pomoglem. Pozdro


G.T.I. by Panther - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=8772

Koni

Post autor: Koni » śr lip 13, 2005 21:48

Filtry raczej nie bo paliwowy nówka, a we wkładzie mam pipercrossa, jutro może stożek wsadzę to się wykluczy. Cewkę wobec tego też sprawdzę.

Może jeszcze jakieś sugestie Panowie ??



WODA
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 173
Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

Post autor: WODA » pn lip 18, 2005 01:34

ja mialem podobny problem.jak wymieniłeś wszystkie filtry.zobacz kopułkę i przewody wysokiego napiecia.pozniej pojedz i ustaw zapłon.i sprawdz przepływomierz i sonde lambde.pozdrawiam.


Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lip 18, 2005 20:02

Ja bym zaczął od podpięcia do kompa. Troche to kosztuje ale może wyjaśnić sprawę.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » wt lip 19, 2005 09:18

Koni pisze:Filtry raczej nie bo paliwowy nówka, a we wkładzie mam pipercrossa, jutro może stożek wsadzę to się wykluczy. Cewkę wobec tego też sprawdzę.

Może jeszcze jakieś sugestie Panowie ??
co jak co ale fure masz dobra.


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Koni

Post autor: Koni » śr lip 20, 2005 16:47

Stożek założony nic się nie zmieniło, kopułka rok temu zmieniona, kable i świece w zeszłym miesiącua sonda w styczniu, właśnie resetuje kompa, a z zapłonem na sobotę jestem umówiony (przy okazji gwint się wkońcu założy). A właśnie aprpopos zapłonu jakie wartości powinny być bo on tam coś sam sobie chyba zminia +-5 stopni czy mi się tylko wydaje ??

PiotrMarzec thx :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 325 gości