Strona 1 z 1

Brak płynu w chłodniczego w zbiorniku

: śr wrz 17, 2008 13:29
autor: przemopiek
Po przejechaniu około 1100 km ( autostradami jazda przez 18 godzin ) zauwarzyłm ubytek płynu ale jeszcze był na min, pod autkiem zauwarzyłem plame pod pompa wspomagania pompa tez była mokra myslałem że to płyn od wspomagania, ale jego nie ubyło.
Po opwrocie czyli przejechaniu znów 1100 km jednym ciagiem, płynu chłodniczego w zbiorniku nie było wogóle, dolałem około 0,5 l jak jezdrze po mieście to narazie jest ok.
Czy ktoś pomoze co to może być ?

: śr wrz 17, 2008 13:55
autor: dziejo
wyciek !!! :bajer: moze z pompy wody moze gdzieś z eża z króćca termostatu
trudno jednoznacznie to stwierdzić
a co z temperatura ???
sprawdz olej w jakim stanie jest (tzn kolor i stan )
powiem ci tak :bajer: z pewnością nieszczelnośc jest niewielka skoro na krótkich odcinakch jest ok
być mozę to z pompy wody :bajer: puszcza uszcelniacz

: śr wrz 17, 2008 14:28
autor: przemopiek
temperatura okej, olej też

: śr wrz 17, 2008 14:30
autor: grandi
Wyciek oringu na pompie wody , u mnie jest to samo , odziwo cieknie tylko w ciepłe dni jak jest na prawdę ciepło , pompa do wymiany tak obstawiam

: śr wrz 17, 2008 14:34
autor: dziejo
przemopiek pisze:temperatura okej, olej też
tyle dobrze ze jeszcze nie szczeliła uszcelka pod głowicą :bigok:

: śr wrz 17, 2008 19:48
autor: przemopiek
dziejo pisze:
przemopiek pisze:temperatura okej, olej też
tyle dobrze ze jeszcze nie szczeliła uszcelka pod głowicą :bigok:
Mam nadzieje że nie, bo dzis na korku oleju zauważyłem niewielki biały nalot, bagnet ok.

: śr wrz 17, 2008 20:01
autor: Misiek_B
ja bym obstawiał wyciek poprzez pompe wody co zdarza się w mkIII a w szczególnosci jak tam masz mokro bo walnie i cały płyn ci pójdzie wtedy bo najnizszy punkt układu tam jest i silnik zgrzejesz.

: śr wrz 17, 2008 20:56
autor: dziejo
przemopiek pisze: na korku oleju zauważyłem niewielki biały nalot, bagnet ok.
to nie powód do zmartwien