ustawienie zaworów i założenie rozrządu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

nadir
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 19:07
Lokalizacja: Lublin

ustawienie zaworów i założenie rozrządu

Post autor: nadir » śr wrz 17, 2008 10:42

Witam, dzisiaj odbieram głowice z warsztatu i przed załozeniem chce ustawic zawory tylko jaki luz....golf 1, silnik 1.1, wyczytałem z niemieckim manuala 10 dla ssących 20 dla wydechowych tylko czy te wartosci odnoszą sie do silnika zimnego? czy luzy zaworowe moge ustawic sobie na zdjętej głowicy?

No i jeszcze jeden problem - jak zgrac koła zembate przy zakładaniu paska rozrządu?

z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam



Awatar użytkownika
sewooo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: czw paź 25, 2007 10:19
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: sewooo » śr wrz 17, 2008 10:53

hehe nieustawisz luzów bez głowicy nie ma takiej możliwości, jeżeli chodzi o wartości to jak już to wg szczelinomierza to jest 0,10 i 0,20 szczerze mówiąc nie widziałem tego silnika 1,1 poj , jeżeli chodzi o ustawienie kół to na kołach są nacięcia które muszą zgrać się ze znakami na obudowie silnika , po założeniu i naciągnięciu paska wszystko musi się zgadzać, ale moim zdaniem nie dasz rady tego sam zrobić :chytry:



nadir
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 19:07
Lokalizacja: Lublin

Post autor: nadir » śr wrz 17, 2008 12:16

głowica bedzie cała złożona, to jaka jest roznica jak nie bedzie przykrecona do bloku i nie bedzie paska na kole zębatym? a luzy tak, 0.10 , 0.20 tylko niewiem czy to są wartosci dla silnika zimnego....

co do rozrządu to mam na kole zębatym od wałka kropke i wyczytałem ze musie ona pokryc sie ze znakiem na dole (taki kawałek metalu z nacięciem) tylko niewiem jak ustawic wał....dlaczego sam niezrobie tego? musze tylko wiedziec jak........



jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » pt wrz 19, 2008 23:24

O ile dobrze pamiętam to w tym silniku od strony skrzyni biegów jest otwór w którym powinieneś zobaczyć kręcąc kołem na wale metalowy bolec.Ma być ustawiony na środku tego otworu.A jak masz zdjętą głowice to 1 i 4 cylinder tłoki muszą być w górnym położeniu.


Jacek

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » sob wrz 20, 2008 10:39

głowica bedzie cała złożona, to jaka jest roznica jak nie bedzie przykrecona do bloku i nie bedzie paska na kole zębatym? a luzy tak, 0.10 , 0.20 tylko niewiem czy to są wartosci dla silnika zimnego
Możesz na zdjętej głowicy, a ten luz ustawia sie na zimnym.

[ Dodano: Sob Wrz 20, 2008 12:00 ]
Tu masz ustawienie: ObrazekObrazek



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 293 gości