Skrzynia

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Grzebaluch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 08, 2008 15:56
Lokalizacja: Dudidze Kolonia
Kontakt:

Skrzynia

Post autor: Grzebaluch » śr wrz 17, 2008 01:24

Witam. Problem jest tego typu iz nie wskakuje mi wsteczny bieg MK2 NZ 4 biegi. Myslalem ze to wina lewarka jak pisza niektorzy na forum, lecz lewarek jest na swoim miejscu tak jak wszystko inne. Wsteczny wogole nie chce mi wejsc, z reszta biegow jest Ok tylko jak mi sie skrzynia rozgrzeje to biegi mi ciezko wchodza. Sprobowalem tak na tzw Krotko wbic drazek ktory wychodzi ze skrzyni na bieg wsteczny lecz nadal lipa :grrr: :grrr: tak jak by cos w skrzyni blokowalo. Wieczorem chcialem na sile wbic wsteczny gdyz musialem wycofac i bardzo mocno zaczolem drazkiem od zmiany biegow wciskac bieg lecz to nie pomoglo nie wskoczyl a nadodatek teraz 1 i 3 wchodza bardzo gleboko w strone silnika a 2 i 4 sa w takim polozeniu jak by byl na luzie :satan: Nie mam pojecia co sie stalo ale juz nie mam sil do tego biegu bo juz pare razy mi sie tak stalo lecz po mocniejszym pociagnieciu lewarkiem wsteczny wchodzil a tu juz teraz wogole nie chce. Pomozcie czy da sie to jakos naprawic czy juz po skrzyni?????
Ostatnio zmieniony śr wrz 17, 2008 01:25 przez Grzebaluch, łącznie zmieniany 1 raz.


Autka to skarbonki ale jakie piekne jak ja je kocham!!!!

Awatar użytkownika
Majek666
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn mar 19, 2007 19:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Majek666 » śr wrz 17, 2008 09:11

Grzebaluch pisze:lecz lewarek jest na swoim miejscu tak jak wszystko inne
A jest wszystko dobrze wyregulowane ? Chodzi mi o to jak sie laczy drazek zmiany biegow (pod autem nie lewarek) ze skrzynia. Jak nie to skrzynia w dol rozebrac i ocenic.



Awatar użytkownika
sewooo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: czw paź 25, 2007 10:19
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: sewooo » śr wrz 17, 2008 10:25

Moim zdaniem problem nie leży w samej skrzyni, raczej jest to niemożliwe żeby wewnątrz skrzyni była możliwość takiej manipulacji jak tu opisujesz. Musisz szukać gdzieś na połączeniach drążka zmiany biegów. właź pod spód i postudiuj sposób działania ale na spokojnie. Pamiętaj nic na siłe
Obrazek
Ostatnio zmieniony śr wrz 17, 2008 10:42 przez sewooo, łącznie zmieniany 1 raz.



Grzebaluch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 08, 2008 15:56
Lokalizacja: Dudidze Kolonia
Kontakt:

Post autor: Grzebaluch » śr wrz 17, 2008 15:23

co do mojej sprawy mam jeszcze pytanie gdyz rozebralem caly mechanizm zmiany biegow i jest problem bo ten drazek co idzie pod samochodem jest delikatnie skrzywiony. I nie wiem czy powinien tak byc orginalnie czy musze go naprostowac. Obrazek

[ Dodano: 17 Wrz 2008 23:28 ]
Wydaje mi sie ze ten drazek powinien tak byc i tak zlozylem. Powodem tak glebokiego wchodzenia 1 i 3 bylo skrzywienie lewarka od zbyt mocnego wbijania wstecznego. Ale problem nadal pozostal ze wstecznym wchodzi ale z wielkim oporem,slychac nawet jak cos tak w pewnym momecia przeskakuje w skrzyni w momecie wrzucania biegu. Nie mam pojecia co to jest moze problem tkwi w blokadzie wodzikow????Bo cos poprostu ten walek w skrzyni blokuje.Obrazek
Ostatnio zmieniony czw wrz 18, 2008 00:06 przez Grzebaluch, łącznie zmieniany 6 razy.


Autka to skarbonki ale jakie piekne jak ja je kocham!!!!

Awatar użytkownika
tigerdj
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 178
Rejestracja: śr lis 07, 2007 10:27
Lokalizacja: biskupiec
Kontakt:

Post autor: tigerdj » sob wrz 20, 2008 22:32

moze ci drazek na trybach uciekl spruboj przekrecic drazek o jednego zeba


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=177740/][size=159][b]Gofer bY Tiger ;} Sprzedam [/b][/size][/url]
[size=92] Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki a cuda zajmują mi trochę czasu[/size]
[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » ndz wrz 21, 2008 10:28

Pewno śruba na zakonczeniu rury od lewarka pusciła i mocoanie przesunęło sie. Odp swojego problemu znajdziesz prawdopodobnie przy skrzyni. Klucz 13mm i cofasz drazek spowrotem na luz.
Oczywiscie mam nadzieje ze gałka zmiany biegów znajduje sie w swoim pierwotnym połozeniu i nie opadła badz nie ma jakichs potwornych luzów bo wtedy do wymiany bedzie mechanizm pod lewarkiem.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Grzebaluch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 08, 2008 15:56
Lokalizacja: Dudidze Kolonia
Kontakt:

Post autor: Grzebaluch » pn wrz 22, 2008 14:53

Nic koledzy nie poscilo wszystko jest na pierwotnym miejcu jak wczesniej. W moim MK2 nie ma zadnych ciegiel itp., lewarek od zmiany biegow tez mi sie nie zapadl bo juz sprawdzalem kulka i gniazdo jest w jak najlepszym stanie. Linka os sprzegla jest nowa i dobrze naciagnieta, olej w skrzyni wymieniony. Nie wiem co jest ale jak probowalem samym walkiem a nie lewarkiem wbic wsteczny to napotykam na straszliwy opor w skrzyni na tym biegu czy moglo cos w sierodku sie przestawic??? dodam ze miesiac temu wsteczny byl OK a po wymianie poduszek pod silnikiem i na skrzyni znikl. Dla mnie to jest czarna magia, moim zdaniem wina tkwi w srodku skrzyni, co o tym myslicie??


Autka to skarbonki ale jakie piekne jak ja je kocham!!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 368 gości