problem z czujnikami oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z czujnikami oleju
mam problem ze swoim golfem:(otoz zaczela mi swiecic kontrolka cisnienia oleju po przejechaniu kilku kilometrow, swiecila tylko chwilami niezaleznie od obrotow,czasem przez pol minuty i przestawala na chwile a pozniej znowu:/wymienilem wczoraj czujniki i teraz po przekreceniu kluczyka kontrolka miga caly czas.dzieje sie tak tez podczas jazdy...powoli zaczyna mnie to denerwowac:(czy ktos wie co sie dzieje z moim golfem??to nie beda panewki bo nie slychac zeby cos sie grzechotalo a olej byl wymieniany miesiac temu wraz z filtrem oleju.olej to castrol magnatec 15w40
pozdrawiam:))
pozdrawiam:))
O! Ja stawiam na filtr oleju. Pewnie zakręcili ci Filtrona... wymień filtr na Mann'a i będzie ok.
A czujniki niepotrzebnie pewnie wymieniałeś - tak jak ja kiedyś
A czujniki niepotrzebnie pewnie wymieniałeś - tak jak ja kiedyś
Ostatnio zmieniony sob wrz 13, 2008 21:06 przez DrLupus, łącznie zmieniany 1 raz.
Jakieś trzy lata temu gdy kupiłem swojego Golfika również zmagałem się z problemem migającej (i wyjącej) kontrolki oleju i paroma innymi pierdółkami... powiem tylko tyle - żaden mechanik nie był mi w stanie wtedy wyjaśnić dlaczego ta kontrolka miga gdy przejadę dystans klikunastu km. Wymieniony był olej, filtr no i w końcu czujniki i dalej to samo... kontrolka sobie mrygała lub nie, niezależnie od wszystkiego. Dopiero na forum znalazłem interesujące mnie tematy, kupiłem odpowiedni filterek, wymieniłem i jest ok. Radzę spróbować zrobić to samo - koszt niewielki: 20 zł.
Może niektóre Golfy są po prostu na to wrażliwe? Nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje, ale w moim przypadku fakty mówią same za siebie. Filtr oleju jest w moim aucie jedynym, który nie pochodzi spod znaku Filtrona... I do dzisiejszego dnia zakładam wyłącznie Mann'a - dla świętego spokoju.Matador pisze:DrLupus, Nie mówię ,że nie ,tylko że ja dotąd właśnie na filtronach jeździłem i mi nic nie mruga
W 2010 założę sobie elektryczne szyby...
cisnienie zmierze w ciagu dwoch najblizszych dni i Wam powiem co i jak:)nie wiem czy ma to znaczenie ale do czujnikow odchodza 2 kable no i jest jeszce jakis trzeci ktory jest niepodpiety do niczego i po prostu tak sobie wisi:)i jednak kontrolka pulsuje po przekroczeniu 2 tys obrotow...
pozdrawiam
[ Dodano: 14 Wrz 2008 11:38 ]
a co do zamiany czujnikow to ja juz kupilem tego golfa z podlaczonymi w ten sposob czujnikami:bialy przy podstawie glowicy a czarny przy filtrze oleju.filtr firmy filtron wymieniany razem z olejem
[ Dodano: 14 Wrz 2008 11:41 ]
pozdrawiam
[ Dodano: 14 Wrz 2008 11:38 ]
a co do zamiany czujnikow to ja juz kupilem tego golfa z podlaczonymi w ten sposob czujnikami:bialy przy podstawie glowicy a czarny przy filtrze oleju.filtr firmy filtron wymieniany razem z olejem
[ Dodano: 14 Wrz 2008 11:41 ]
a jakie to sa markowe filtry??jakich firm??stonefree pisze:Stawiam na zamienione miejscami czujnkiki i słabej jakości filtr oleju. Załóż stare czujniki i zmień filtr na jakiś markowy.
Mój Variant Yachting viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;
DrLupus a wiesz moze do czego sluzy ten trzeci kabelek ktory jest niepodlaczony???
Mój Variant Yachting viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;
ok:)jesli nie bedziesz wiedzial o ktory chodzi to Ci zdjecie zrobie jak chcesz
[ Dodano: 14 Wrz 2008 12:18 ]
a czy kontrolka pulsowala ci rowniez po przekreceniu kluczyka na zaplon??u mnie tak jest:(
[ Dodano: 14 Wrz 2008 12:18 ]
a czy kontrolka pulsowala ci rowniez po przekreceniu kluczyka na zaplon??u mnie tak jest:(
Mój Variant Yachting viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 313 gości