Strona 1 z 5

Prędkość na drugim biegu ... GTI

: sob wrz 13, 2008 13:27
autor: Wuefista
Witam
Przesiadłem się nie dawno z MKII GT 1.8 RP na MKIII 2E 8V GTI:)
Mam pytanko,ile jechaliście V-Max na drugim biegu?
Ja próbowąłem ale podchodzi do 60 i kupa,a w MKII do 90 lecuałem prawie,może to wina tego iż ma sportowe przełożenia i na wyższych biegach lepiej zaczyna pracowac?
Jak to jest,piszcie o swoich prędkościach.
Pozdrawiam

: sob wrz 13, 2008 14:29
autor: stelmik
1.8 rp na 2 -100km/h

: sob wrz 13, 2008 15:07
autor: Duber
Wuefista, a ile masz obrotow wtedy?mysle ze masz bardzo krotka skrzynie biegow

: sob wrz 13, 2008 15:39
autor: Paweł Marek
mk3 z 2E dobrze ponad 100 na dwójce leci. Przyuważ przy jakich szybkościach odcina benzynę, może leci w trybie awaryjnym?

: sob wrz 13, 2008 17:18
autor: Wuefista
piotr2,
Skrzynia jest króciótka ...
Co do obrotów to nie wiem,ponieważ nie patrzyłem.Zerknę jutro to napisze ,przy 60 ak go piłuje to juz mi lekko wyje i wpinam trójkę i na trójce ciągnie jak oszalały ...
Może podłączyć pod kompa go i zobaczyć w czym tkwi problem?
Paweł Marek,
Jak mam to przyuważyć,chodzi Ci o to że jak będę go katował do końca i przerzucenie biegu tak?Jak już nie będzie dalej szedł na dójce,to jest te odcięcie?

: sob wrz 13, 2008 17:24
autor: Paweł Marek
kręcisz go na dwójce "do końca", aż do momentu kiedy nagle zaniknie ciąg, a po chwili wroci, i ponownie odcina i auto zacznie skakać jak zając :). To chyba będzie 7200 obr/min dla 2E, dawno nie próbowałem. Możesz też na luzie sobie sprawdzić kiedy odcina, tylko na rozgrzanym silniku.

[ Dodano: Sob Wrz 13, 2008 5:25 pm ]
Komputer nic ci nie wniesie skoro masz zmienioną skrzynkę. Ale jeśli odcięcie następuje wcześniej, to jak najbradziej, podłączaj bo silnik jest w trybie awaryjnym.

: sob wrz 13, 2008 17:31
autor: Wuefista
Silnik odcina zapłon przy 6.5 tyś obrotów,a skrzynki nie wymienaiłem więc nie wiem o co kamon?

[ Dodano: 13 Wrz 2008 17:32 ]
aha obrotomierz jest do 7 ...

: sob wrz 13, 2008 17:36
autor: sas_gti
a masz pewnosc ze nie jest to jednoczesne przeklamanie obydwu wskaznikow?
Albo masz taką krótka skrzynię albo to błąd ale raczej to pierwsze bo mowis ze silnik "wyje".
Sprawdz ile masz obrotów na piątce przy 100 kmh i jesli to mozliwe to połóż się pod autem albo wjedź na kanał i odczytaj symbo skrzyni.
pzdr sas

: sob wrz 13, 2008 17:44
autor: Wuefista
sas_gti,
Żadnej pewności nie mam co do przekłamywania,symbol skrzyni będę wiedział jutro jak dam go na podnośnik,dobrze by było gdybym wiedział gdzie jest oznaczenie i skrzyni i silnika

: sob wrz 13, 2008 17:44
autor: carrion
Właśnie wróciłem z trasy i przeczytawszy ten temat aż musiałem zejść do auta i sprawdzić jak to jest z tą Vmax na dwójce. Wynik: 85 km/h (LPG). Na PB podszedł pod 90 km/h, ale wydaje mi się, że jeszcze chciał iść, ale musiałem już zwalniać.

: sob wrz 13, 2008 17:50
autor: Duber
wiem ze na rozne kraje szly auta z roznymi skrzyniami biegow(przelozenia)na kraje skandynawskie byly krotkie.wiec jesli niesprawdzisz jaka masz potem porownac w danych w tabeli to mozna pisac i pisac.

: sob wrz 13, 2008 17:51
autor: sas_gti
piotr2, nie az tak :bajer:

: sob wrz 13, 2008 17:51
autor: Wuefista
Dajcie mi jakeiś namairy gdzie mam patrzec na oznaczenia silnika i skrzyni bo już głupieje ...

: sob wrz 13, 2008 17:55
autor: sas_gti
silnika na bloku pod 3cią świecą
skrzyni na samym dole skrzyni, od spodu jest splanowane mijesce na nr i tam jest nabity