: czw wrz 11, 2008 21:36
trzesie kierownicą bo ma luzy!!!!!!! jak by nie miał luzów i by trzesło to niewyważone koła. Jedź na stacje kontroli pojazdów i Ci powiedzą dokłądnie gdzie masz luzy.- powyżej prędkości 120km/h kierownica się trzęsie, po wysprzęglniu problem nie ustaje. Jest tez taka sytuacja, że raz trzęsie a raż nawet przy 150/h jest ok.
- układ kierowniczy jest jakiś taki, rozklekotany. Na dziurach bardzo trzesie kierownicą i ma pewne luzy, to wina drążków?
może za mocno dokręciłeś i je szlag trafił. Przy hamowaniu sciąga bo masz pewnie galante luzy albo hankle juz nierówno biorą.kyniuwlkp pisze:- sciąga przy hamowaniu w lewo
- lewe łożysko huczy, dodam ze wymianiałem je jakis 3tys kilometrów, może było słąbej jakości, wiec jakie byście polecili?
może poduszka? moze któryś luz sie odzywakyniuwlkp pisze:- przy ruszaniu słychać stuk, z okolicy skrzyni biegów, przeguby wewnetrzne?
jest kabel... ale czy to on jest winny to musisz popatrzeć.kyniuwlkp pisze:- po wymianie paska klinowego nie działa kontrolka ładowania aku, tzn wcale sie nie swieci, nawet po przekreceniu zapłonu. Jest tam jakis kabel który mógł się ukruszyć? (przy altku)
takie kupiłeś czy sam go do takiego stanu doprowadziłeś?