jak wywalić tuleje z wahacza
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jak wywalić tuleje z wahacza
mam problem z tulejką, ta po prawej:
http://allegro.pl/item419285742_vw_golf ... _febi.html
ze starej guma sie urwała, i chciałem dłutem i mlotkiem wyklepac ja ale to mozolna robota, prasy nie mam, wiec jakiś motyw siłowy zostaje, jak sie nie uda dalej będe walil macie jakieś pomysły???
do czego jest ten srodkowy elemnet metalowy
http://allegro.pl/item434311666_tuleje_ ... i_c52.html
http://allegro.pl/item419285742_vw_golf ... _febi.html
ze starej guma sie urwała, i chciałem dłutem i mlotkiem wyklepac ja ale to mozolna robota, prasy nie mam, wiec jakiś motyw siłowy zostaje, jak sie nie uda dalej będe walil macie jakieś pomysły???
do czego jest ten srodkowy elemnet metalowy
http://allegro.pl/item434311666_tuleje_ ... i_c52.html
Ostatnio zmieniony śr wrz 10, 2008 22:48 przez g-zone, łącznie zmieniany 1 raz.
Jesli masz aluminiowa to ci powiem ze nie rozumiem z czym masz problem moze mlotek masz za lekki. jesli masz stalowa najpierw uderzaj w kolnierz stalowy wtedy latwiej wyjdzie uderzajac z goryg-zone pisze:mam problem z tulejką, ta po prawej:
.
To blaszka ustalajaca gume zeby byla w odpowiednim polozeniu.g-zone pisze:do czego jest ten srodkowy elemnet metalowy
[ Dodano: 10 Wrz 2008 23:03 ]
g-zone pisze:prasy nie mam
Ja tez jeszcze nie mam a juz troche tych wachaczy przerobilem i kazda wyszla predzej czy pozniej.
chyba oryginalna z jednej strony ma taka otoczke ktora powoli wychodzi ale ciezko jak chole...Jesli masz aluminiowa to ci powiem ze nie rozumiem z czym masz problem moze mlotek masz za lekki. jesli masz stalowa najpierw uderzaj w kolnierz stalowy wtedy latwiej wyjdzie uderzajac z gory
tzn co i jak?? przepraszam ale nie zrozumiałem, i która gumkeMajek666 pisze: To blaszka ustalajaca gume zeby byla w odpowiednim polozeniu.
Gume tylnia wachacza. Jak wlozysz wachacz w sanki to musisz wlozyc tez ta blaszke ona ustawia otwory w sankach (na srube) osiowo z otworem w tuleji.g-zone pisze:tzn co i jak?? przepraszam ale nie zrozumiałem, i która gumke
A kto mowi o kowalstwie mi dosc szybko wychodza.a brzeszczotem trza sie naciac. Ale kazda metoda jest dobra jesli prowadzi do tego samego celu.norek111 pisze:tak jak pisze kolega metoda niezawodna bez kowalstwa
Nie wiem jak wyglada oryginalna wiem ze sa dwa typy stalowe z kolnierzem i aluminiowe bez kolnierza. Np Lemforder daje bez kolonierza a te z kolnierzem sa trudno dostepne. Przynajmniej w ICg-zone pisze:chyba oryginalna z jednej strony ma taka otoczke ktora powoli wychodzi ale ciezko jak chole...
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
pierwsze wieksze imadło jak sie pomyśli służy w podobnym celug-zone pisze:prasy nie mam
Wybijaj tak jak Ci piszą wyżej... W imadło i w kołnierz nawalaj to sie tulejka zawinie do środka i wyjdzie. Jak masz bez kołnierza to tnij.
Na imadle potem je sobie wciskaj - bedzie lżej niż młotkiem nabijać na wachacz.
18K4F inside... RWD car :)
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
spalic jędze mozna wykombinowacby jakis sciagacz , sruba na wylot, z drugij strony zaprzec i krecic az wyjdzie, al prosciej bedzie chyba dookola metalowej przeciac i wyciagac po kawałku, ja tego nie wymienialm, bo to rzadko pada, a moze np wypchnac to na imadle, przylozyc do tuleji i wypchnac na druga strone, o ile guma nie pusciRadion pisze:W wątku mowa jest o tylnej tulei wahacza, a jak sobie poradzić z tą przednią?
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 221 gości