Podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu

Post autor: krzycho85 » śr wrz 10, 2008 21:02

Witam, mam pytanie dotyczące przyspieszacza tego w aparacie zapłonowym, jak duży ruch wykonuje płytka z czujnikiem? Chciałem sprawdzić przyspieszacz i jak zasysam to ona przesuwa się o milimetr. Czy tylko tyle powinna sie przesuwać czy coś ją blokuje?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr wrz 10, 2008 21:29

mało. Zakres regulacji to ok 30 stopni czyli będzie ponad pół centymetra na czujniku.
Ostatnio zmieniony śr wrz 10, 2008 21:30 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » śr wrz 10, 2008 21:37

Ciężko jest ustami zassać tak żeby przesunąć tą płytkę o max zakres? Wydaje mi się, że kiedyś jak sprawdzałem to bardziej sie przemieszczała i wcale nie musiałem bardzo zasysać, a teraz ledwo o ten milimetr sie przemieści :kac:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr wrz 10, 2008 21:46

nie ciężko, może coś syczy co by oznaczało dziurę w membranie? Palcem próbuj.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » śr wrz 10, 2008 21:50

Nie, nic nie syczy, membrana wygląda na szczelną ale płytka jak by sie przycina. Próbowałem śrubokrętem lekko ją popchnąć ale też stawia opór a nie chciałem nic uszkodzić to na siłę nie próbowałem.



Emilasty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 15:39
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Emilasty » sob gru 13, 2008 11:06

Witam
Mam silnik 1,8 RP w VW II.
Mam pytanie odnośnie UFO (przyspieszacz)
Czy jeśli zasysam powietrze przy zdjętej kopoułce z przewodami - powinna mi się tylko przesuwać podstawa do krórej jest podłączony tłoczek - czy podstawka razem z palcem?
Pozdrawiam, Emil



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » sob gru 13, 2008 11:17

Z tego co pamiętam gdy go wyjmowałem u mnie także przesuwał sie ciezko i był calkowicie sprawny. Najlepiej zasysac i przytrzymywac powietrze jezykiem.
On nie ma duzego zakresu ruchu. To było ok. 2-3mm.
Emilasty pisze:Czy jeśli zasysam powietrze przy zdjętej kopoułce z przewodami - powinna mi się tylko przesuwać podstawa do krórej jest podłączony tłoczek - czy podstawka razem z palcem?
Tylko podstawa.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 152 gości