Strona 1 z 1

: śr wrz 10, 2008 09:57
autor: zodiak
Podejrzana ta skrzynka, w MK2 na gruby wałek (16v) były tylko 5-ki, nie wiem jak w dieslach (jeśli tam był gruby wałek to być może jakaś z diesla).

: śr wrz 10, 2008 10:22
autor: zodiak
Zależy co chcesz wiedzieć.
ABF to 2.0 16v, moc 150 KM, moment 180Nm, wtrysk sekwencyjny Motronic.................

: śr wrz 10, 2008 10:25
autor: wojtas4589
http://mk2.vwgolf.pl/sil_abf.html
utaj dowiesz sie co nieco

: śr wrz 10, 2008 10:49
autor: To_mas
Rutek11, daruj sobie tego golfa bo sie wpakujesz w kupa i kasy pojdize drugie tyle .... Widać ze to jest popieprzone cos tam jak mozna do tego było dać skrzynie 4 i ten gaz !!
To na pewno jest ABF ??

: śr wrz 10, 2008 11:47
autor: jgkurczak
Nie wiem być może sprzedawca zrobił was w konia. Bo mi się wydaje że tam siedzi KR albo PL .

Pokaż foty tego motoru, albo prościej jaki to ma wtrysk elektroniczny czy mechaniczny. Choć jak z życia wiemy to można digi dołożyć... ale przynajmniej już jakiś trop będzie.

To co ja bym zrobił to wy*%$#( ten silnik z auta albo ogarnął to wszystko wymienił skrzynię na 5 biegową. Albo skrzynia 5 biegowa jest tylko 5 jest wysrana :roll: I zrobił porządek posprawdzał poustawiał i musi chodzić.

Jak jest instalacja pierwszej generacji to coś mi śmierdzi tu mechanicznym wtryskiem. Choć nie znam się dobrze na gazie to tak mi się zdaje. A K-jet nie lubi się z gazem...

Odczytaj oznaczenie silnika na bloku przynajmniej będziemy myśleć.

: śr wrz 10, 2008 12:08
autor: jgkurczak
No to jest tam jakaś niezła rzeźba.
To co ja bym zrobił to zobaczył w jakiej kondycji jest silnik i powoli robił z tym porządek. Sprawdził skrzynie co z nią. Jeśli to jest skrzynia 4 biegowa to wypad i montować 5.
Jeśli chodzi o gaz to już lepiej coś z II generacji albo wyżej.

Prawda jest taka że za 2000 zł nikt nie sprzedaje dobrej 16... Więc pewnie trzeba włożyć 2 razy tyle żeby ten samochód zaczął jakoś chodzić.

: śr wrz 10, 2008 13:44
autor: GMS
Witam
Juz widac ze to jakis (szrotownik) jakich nie malo u nas narazie to zdejmij przewod idacy od pompy paliowa do listwy wtryskowej i zobacz czy paliwo leci wogule jezeli nie to zobacz czy jest zasilanie na pompie i czy filtr nie jest zatkany a i jeszce zobacz czy jest paliwo w zbiorniku jak auto dlugo nie jezdzilo na benzynie to moga byc tez wtryski zastane zrob narazie bezyne bo na gazie to nie jazda po pierwsze jest mixer (zweszka ) a po drogie to moze byc gas ustawiony ekonomicznie.
pozdrawiam

: śr wrz 10, 2008 13:52
autor: Andrzej32
Pisałes ze jeden z wtryskow poszedł reką.ABF ma listwe plastikową i wychodzi w całosci a nie wtryski pojedynczo. Zmierz manometrem cisnienie.Zdejmij przewod zasilający z listwy i mozna zmierzyc bez problemu cisnienie.